Tallinna linnavolikogu pidas võimalikuks
anda pärast analüüsi ja praeguse lepingu lõppemist parkimise korraldamine
Tallinnas üle munitsipaalpolitseile.
Praegu korraldab Tallinnas parkimist vastavalt 2006. aastal sõlmitud lepingule Falck Eesti AS. Kohtumisel linnapeaga on Põhja politseiprefekt Raivo Küüt teinud ettepaneku, et pealinna parkimiskorraldusega võiks tegeleda munitsipaalpolitsei, teatas linna pressiteenistus.
Samasuguse ettepaneku linnavolikokku toonud sotsiaaldemokraadid peavad otstarbekaks, et koos heakorraeeskirjade täitmise kontrolliga linnas võiksid munitsipaalpolitseinikud tegelda ka parkimiskontrolliga.
„Kui on loota paremat tulemust kvaliteedi ja kokkuhoiu näol, siis võiks pärast vastavat analüüsi ja praeguse lepingu lõppemist nii ka toimida,” leidis keskfraktsiooni esindaja Jaak Vihmand.
Seotud lood
Nagu korterite puhulgi, määrab parkimiskoha
väärtuse peamiselt asukoht, aga ka parkimiskohtade suhe korterite arvu ning
parkimisvõimalused lähiümbruses.
Tallinna abilinnapea Jaanus Mutli sõnul ei
ole praegu linnal plaanis parkimiskorraldust muuta.
Tallinna munitsipaalpolitsei ameti juhataja
Kaimo Järviku sõnul ei võtaks munitsipaalpolitsei Tallinna parkimise
korraldamisel G4Silt (endiselt Falckilt) tööd ära, kuna nende pädevuses oleks
vaid keelualal parkimine.
AS Ühisteenuste tegevdirektori asetäitja
Kristi Vahtra ütles täna aripaev.ee-le Tallinna plaani parkimiskorraldust muuta
kommenteerides, et neid idee rahutuks ei tee.
Ühe ettevõtte alalt ehitusmaterjalide või kütuse vargus on ärile suur kahju. Kui süttib tootmishoone või masin, võib see tähendada mitu miljonit varakahju ning halvemal juhul ohtu inimeludele. Varajane riskide maandamine ja mitu sammu ette mõtlemine võib õnnetuse korral päästa terve äritegevuse.