Tallinna munitsipaalpolitsei ameti juhataja
Kaimo Järviku sõnul ei võtaks munitsipaalpolitsei Tallinna parkimise
korraldamisel G4Silt (endiselt Falckilt) tööd ära, kuna nende pädevuses oleks
vaid keelualal parkimine.
„Me ei hakkaks parkimist kontrollima tasulistel parkimisaladel, vaid parkimise keelu alal: kõnniteedel, kollaste joontega märgistatud teelõikudel, haljasaladel ja mujal,“ selgitas Järvik. „Ühisteenused jätkavad nii, nagu nad on seni töötanud.“
Järviku sõnul tegeleb keelualal parkimisega praegu Tallinna transpordiamet, mille kontrolörid korda kontrollivad ja vajadusel valesti parkija tasulisse parklasse pukseerimiseks auto tellivad.
Seda, kas ja kui, siis millal osa parkimiskorraldusest munitsipaalpolitsei kätte võiks minna, ei osanud ameti juht veel öelda. „Võib-olla 1. jaanuarist,“ pakkus ta.
Võimaluse kohta, et kogu parkimine tulevikus munitsipaalpolitsei pädevusse läheks, ütles Järvik, et enne 2011. aastat ei juhtu midagi, kuna selle ajani on linnal leping AS Ühisteenustega.
Et munitsipaalpolitsei uue koormusega hakkama saaks, on ametil plaanis taotleda paarikümne uue töötaja värbamist.
Seotud lood
Tallinna linnavolikogu pidas võimalikuks
anda pärast analüüsi ja praeguse lepingu lõppemist parkimise korraldamine
Tallinnas üle munitsipaalpolitseile.
Tallinna abilinnapea Jaanus Mutli sõnul ei
ole praegu linnal plaanis parkimiskorraldust muuta.
AS Ühisteenuste tegevdirektori asetäitja
Kristi Vahtra ütles täna aripaev.ee-le Tallinna plaani parkimiskorraldust muuta
kommenteerides, et neid idee rahutuks ei tee.
Endise Falcki (nüüd G4S) üks suuromanikke
Urmas Sõõrumma leiab, et politsei ei peaks tegelema parkimiskontrolöri
tööülesannetega.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.