Vene lennukompaniid plaanivad vallutada
Läti turu, teatasid nii Vene ühe suurema lennuettevõtte AirUnion nõukogu esimees
Boris Abramovitš kui ka AirBridge-Cargo asepresident Denis Iljin.
„Praegu kuulub AirUnion kolme suurima Vene lennukompanii hulka. Me püüame arendada nii oma siselendude kui ka välisliinide võrku,“ rääkis intervjuus Läti ajalehele Chas AirUnion nõukogu esimees Boris Abramovitš. „Sel aastal saime me Ungari rahvusliku lennukompanii Malev omanikuks. Ja me tahaks näha oma liinidevõrgus Riiat kui platsdarmi tungimaks Skandinaaviasse ja Euroopasse.“
Lisaks soovib AirUnion teha koostööd praeguse Balti turu liidri airBalticuga. „Praegu on veel vara rääkida koostöövormist. Selleks võib olla nii korporatiivne koostöö, juba olemasoleva võrgu integratsioon, aga ka ettevõttesse sisenemine.“
Riia lennujaamale tähendab see lennusuundade kasvu, aga võib-olla ka investeeringuid. Vene ärimeeste arvates on Läti turul suur potentsiaal, kuna mujal Euroopas – kasvõi siinsamas Helsingi ja Stockholmis, on kõik juba ammu tehtud. „Siia saab aga veel siseneda lõhkumata vana, alustades uuelt lehelt kõige uuemate tehnoloogiatega.“
Seotud lood
Skandinaavia lennufirma SAS hakkab
lennuturvalisuse tõttu järgmisel aastal reisijaid kaaluma.
Leedu lennukompanii flyLAL Groupi
börsileminek võib aset leida 2-3 aasta pärast, teatas ettevõtte.
Tallinna lennujaama juht Rein Loik ütles
aripaev.ee-le, et lennujaama nõukogu otsustas maandumistasusid alandada 170
kroonilt 155 kroonile.
Leedu kapitalil põhinev grupp flyLAL, kes
kontrollib praegu seitset lennundusettevõtet Leedus, plaanib tuleval aastal
lennundusse investeerida ligi 122 miljonit litti (553 miljonit
krooni).
Maksude koosseis muutub veel ja maksumäärad lähevad kõrgemaks – selle peale võib mürki võtta, arvab raamatupidamisbüroo Vesiir asutaja ja juht Enno Lepvalts.