Estonian-Airi PR-direktori Ilona Eskelineni
sõnul on airBalticu e-pileti projekt huvitav lähenemine millel tasub silma
peal hoida.
„Sarnaseid eksperimente on ka mujal maailmas tehtud. Turunduse seisukohast on see huvitav lähenemine. Hoiame silma peal, kuidas airBalticu projekt edeneb,“ kommenteeris Eskelinen.
Kui palju see projekt airBalticu müügiedu kasvatada võib, on Eskelineni sõnul hetkel raske öelda. „Lühiajalised kampaaniad koos atraktiivsete pakkumistega annavad teatud lühiajalist müügiedu ning seda kasutavad enamus lennufirmasid,“ märkis Eskelinen ning lisas, et ka Estonian-Airil on lähikuudel tulemas üksjagu uuendusi. „Kui Estonian Air praegu oma plaanidega lagedale tuleks, poleks see enam üllatus,“ lisas Eskelinen.
airBalticus Estonian-Air endale ohtu aga ei näe. „Estonian Airil on Eesti turul tugev 48-protsendiline turuliidri positsioon, airBalticul 4-protsendiline osa. Estonian Air on oma positsioone tugevalt kindlustanud. Viimastel kuudel on reisijate arv kasvanud ca 15% kuus peamiselt kohaliku turu reisijate arvelt. Meie turu arengud on selgelt näidanud kohalike elanike eelistusi Eestist ja Eestisse lendamisel. Estonian Air katab täna ligi 71% Tallinna lennujaamast Euroopasse suunduvatest rahvusvahelistest otselendudest,“ on direktor veendunud Estonian-Airi turvalises positsioonis.
Seotud lood
airBaltic tuleb Baltimaades välja
pilootprojektiga, kus paisatakse kohalikes supermarketites leiva ja piima
kõrvale müüki uudsed e-piletid.
Läti lennufirma airBalticuga on 2007.
aastal lennanud enam kui 2 miljonit inimest. Kahe miljones inimene oli Igoris
Stankunas, kes lendas täna otselennuga Vilniusest Münchenisse, teatas
ettevõte.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.