Endise rallisõitja Markko Märtini osalusega
meediafirma Presshouse hakkab välja andma populaarteadusliku ajakirja Tarkade
Klubi.
Tarkade Klubi esimese numbri kaaneteema on seotud filmiteemaga - nimelt näitab ajakiri, kuidas Hollywoodi kassahittides loodusseadusi eiratakse, teatas ettevõte.
Ajakirja rubriikide seas on "Küsimused ja vastused", kus eksperdid vastavad lugejate küsimustele, näiteks, kas Eestis elasid dinosauruse, kuidas leitakse toidu toiteväärtust jne.
Ajakiri toob lugejani värskeid uudiseid teadusmaailmast, kolumne tunnustatud autoritelt, pikemaid lugusid huvitavatel teemadel ajaloost meditsiinini ning ohtra graafikaga selgitusi, kuidas töötavad nii meie igapäevased tarbeesemed kui ka päris uued leiutised.
"Kirjutame sellest, kuidas toimib meid ümbritsev maailm," räägib ajakirja peatoimetaja Arko Olesk. "Kuidas arenes inimene, milliseid saladusi peidab endas universum, mida paljastavad meile geenid, milliseid uusi lahendusi leiutavad insenerid meie probleemidele – need on vaid mõned näited teemadest, mida ikka ja jälle hakkab ajakirja veergudel kohtama. Me kirjutame teadusest ja tehnoloogiast arusaadavalt ning põnevalt, olles nii sobiv igas vanuses ja eri kogemuste ning taustaga inimestele."
"Mulle tundub, et senini on Eesti ajakirjade seast puudunud just selline, mis tuleks lugejale vastu ja selgitaks, kuidas meie maailm toimib," ütles Olesk.
Ajakirja esimest numbrit trükitakse tiraažiga 15 000, ajakirjal on 2500 tellijat. Tarkade Klubi kaanehind on 39,90 krooni. Aastatellimus, mis sisaldab 12 ajakirja ja 6 DVDd, maksab 399 krooni.
Tarkade Klubi asendab seni ilmunud ajakirja Klubi. OÜ Presshouse annab välja 11 ajakirja: nädalakirju Autoleht, Bravo! ja Naisteleht ning kuukirju Arvutimaailm, [digi], Diivan, Ehitaja, Saldo, Stroitel, Tarkade Klubi ja Tehnika Dlja Vseh. Tarkade Klubi esimese numbriga saavad kõik ostjad ja tellijad kaasa DVD BBC kvalieetdokumentaaliga "Dinosauruste radadel".
Seotud lood
Alates septembri keskpaigast saab Eestis
Nissani sõidukite edasimüügiõiguse endise rallisõitja Markko Märtini ettevõte AS
Autospirit, mis on siiani tegelenud Chevrolet sõidukite edasimüügiga, teatas
firma.
Novaatori lugejate seas leidis
hübriidembrüote kasutamine elavat vastukaja. Lugejate hulgas oli nii pooldajaid
kui vastaseid.
Kuna ärikinnisvara arendatakse reeglina vaid üürimiseks, on endale A-klassi büroopinna ostmine harvaesinev võimalus, mida edukal ettevõttel tasub väga tõsiselt kaaluda, rõhutab Tallinna südalinnas paikneva
Büroo 31 müügijuht Taavi Reimets ning lisab kogemusele tuginedes, et omanikuna tekib kasu nii kohe kui ka kaugemas tulevikus.