Ehkki Eesti tarbija on jõukam kui kunagi
varem, on kiire hindade tõus ja meedia hoiatused majanduse jahenemisest muutnud
inimesed ettevaatlikumaks.
Eestlaste majanduslike ootuste muutumise mõju tarbijakäitumisele uurinud TNS Emori suunajuht Aivar Voog leidis, et ehkki inimeste brutopalk on tänavu esimese poolaastaga kasvanud üle 20%, uskus äsja läbi viidud uuringus 34% küsitletutest, et nende elatustase lähiajal hoopis langeb.
Loe pikemalt homsest Äripäeva turundusrubriigist.
Seotud lood
Tarbijakaitseamet teostas käesoleva aasta
oktoobris järjekordselt koostöös AS Metroserdiga kütusetankurite väljastatava
kütusekoguse kontrollmõõtmised 10 kütusemüügi firma tanklates, suurimad rikkujad
olid Statoil ja Lukoil.
Kuidas töötab Tehnopoli tehisarukiirendi, millist tuge idufirmad sealt saavad ja millised ettevõtted on oodatud osalema, sellest räägitakse värskes Äripäeva raadio saates.