Ehkki Eesti tarbija on jõukam kui kunagi
varem, on kiire hindade tõus ja meedia hoiatused majanduse jahenemisest muutnud
inimesed ettevaatlikumaks.
Eestlaste majanduslike ootuste muutumise mõju tarbijakäitumisele uurinud TNS Emori suunajuht Aivar Voog leidis, et ehkki inimeste brutopalk on tänavu esimese poolaastaga kasvanud üle 20%, uskus äsja läbi viidud uuringus 34% küsitletutest, et nende elatustase lähiajal hoopis langeb.
Loe pikemalt homsest Äripäeva turundusrubriigist.
Seotud lood
Tarbijakaitseamet teostas käesoleva aasta
oktoobris järjekordselt koostöös AS Metroserdiga kütusetankurite väljastatava
kütusekoguse kontrollmõõtmised 10 kütusemüügi firma tanklates, suurimad rikkujad
olid Statoil ja Lukoil.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.