• OMX Baltic0,12%269,88
  • OMX Riga−0,13%874,27
  • OMX Tallinn0,19%1 726,29
  • OMX Vilnius−0,08%1 041,63
  • S&P 5000,35%5 969,34
  • DOW 300,97%44 296,51
  • Nasdaq 0,16%19 003,65
  • FTSE 1001,38%8 262,08
  • Nikkei 2250,68%38 283,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%108,68
  • OMX Baltic0,12%269,88
  • OMX Riga−0,13%874,27
  • OMX Tallinn0,19%1 726,29
  • OMX Vilnius−0,08%1 041,63
  • S&P 5000,35%5 969,34
  • DOW 300,97%44 296,51
  • Nasdaq 0,16%19 003,65
  • FTSE 1001,38%8 262,08
  • Nikkei 2250,68%38 283,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%108,68
  • 30.10.07, 09:35
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Parts: Ningbo, Honkongi sadamad valmis investeerima Eestisse

Majandus- ja kommunikatsiooniminister Juhan Partsi kinnitusel on Hiina Ningbo ja Hongkongi sadamad operaatoritena valmis investeerima Eesti sadamatesse, ka riik ise peaks investeerima mõne miljardi.
"See läheb väga hästi kokku mudeliga, kuidas Tallinna Sadam on senini töötanud," ütles Parts ETV hommikuprogrammis Terevisioon.
Minister selgitas, et sadam on põhiinfrastruktuuri arendaja ja operaator eraettevõtjana ehitab oma infrastruktuuri välja. Partsi sõnul on tulnud aeg, kus Hiina kapital hakkab investeerima maailma. "Hiinlased ei ole leidnud partnereid, kes suudavad nende mahtudele vastavalt investeerida," märkis minister.
Tallinna sadam suudaks tema sõnul teenindada märksa suuremas mahus konteinervedusid, kui seni. "Minimaalne tase, millest partnerid räägivad, on neljakordne praeguste mahtude tase," tõdes Parts.
Samuti peavad olema võimelised konteinereid vedama nii Eesti Raudtee kui ka autofirmad.
Ministri kinnitusel vajab Muuga sadam suurenenud konteinervedude töötlemiseks enim pinda logistikakeskustele. "Need territooriumid on olemas, kuid vajavad vastavaid investeeringuid mõne miljardi krooni ulatuses," rääkis ta.
"Meie puhul on strateegiline koostöö väga mõistlik," märkis Parts. Tema sõnul peab Hiina väga oluliseks ka partnerriigi poliitilist tahet, mida Eesti on püüdnud igati väljendada.
"Kui meil tekiks strateegiline koostöö, oleks see Eesti transiidisektorile tulevikus hea perspektiiv," märkis Parts.

Seotud lood

Uudised
  • 29.07.08, 14:23
Balti sadamad võistlevad Vene transiidi pärast
Venemaa majanduskasvu ja üha suureneva kaubavahetuse tõttu Euroopa Liiduga mitmekordistub Balti regioonis konteinervedude maht. Läti juba valmistub suurenevateks kaubamahtudeks, Eesti aga arendab Vene transiidi asemel koostööd hoopis Hiinaga.
Uudised
  • 20.10.07, 11:46
Parts: Eesti võiks olla Hiinale väravaks Euroopa Liitu
21. - 27. oktoobrini viibib majandus- ja kommunikatsiooniminister Juhan Parts visiidil Hiinas, et tutvustada Eestit kui transiidimaad ja arendada Tallinna Sadama ning Tallinna Lennujaama ärisuhteid.
  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 16:24
Lindström: müügiinimeste tugevuste arendamine hoiab tiimi motiveeritu ja tulemuslikuna
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele