Sarnaselt täna hommikul streikivatele 400
GoBus bussijuhile nõuavad paremat palka ka GoBus suurima konkurendi ATKO juhid.
Täna kell 9.00 nõuavad Järvamaal tegutseva ATKO Trans bussijuhid Paide bussijaamas toimuva piketiga koheseid läbirääkimisi ja vähemalt kümnekroonist tunnitasu tõusu, teatas transpordi ametiühing.
Transpordi ametiühingu hinnangul on Eesti bussindus sügavas kriisis. Süsteemi krooniline alarahastus on viinud bussijuhtide tänaste väljaastumisteni. Olukorda bussinduses koguneb nädala pärast teisipäeval arutama ka transpordi ametiühingu bussijuhtide sektsioon, mis koondab pea kõigi Eesti bussifirmade töötajate esindajaid.
Rahapuuduse ajendil viibinud palgaläbirääkimised bussiettevõttes GoBus põhjustasid teisipäeva hommikul tunniajase hoiatusstreigi viies ettevõtte regioonis kaheksast. Ligi 400 meest nõuavad koheseid palgaläbirääkimisi ja vähemalt kümnekroonist tunnitasu tõusu. Samad on transpordi ametiühingu taotlused ka 300 töötajaga ATKO bussiettevõtete grupis.
Seotud lood
Transpordi ametiühing kuulutas täna välja
hoiatusstreigi viies bussiettevõtte GoBus regioonis, et nõuda koheseid
palgaläbirääkimisi ja vähemalt kümnekroonist tunnitasu tõusu.
Anda järele streikivate bussijuhtide
nõudmisele tõsta tunnipalka kümne krooni võrra tähendaks AS GoBusi juhatuse
liikme ja Pärnu bussipargi direktori Andrus Kärpuki kinnitusel ettevõtte
pankrotti.
Kui 2015. aastal tuli Spotifys lauale idee Discover Weekly funktsiooni loomiseks, ei olnud ettevõtte asutaja sellest eriti vaimustuses. Sellele vaatamata oli töötajatel piisavalt autonoomsust funktsiooni edasi arendada, luues seeläbi ülipopulaarse toote. CVKeskus.ee uuris Eesti tippjuhtidelt Kai Realolt ja Toomas Tamsarelt, kuidas mõjutab juhtimiskultuur töötajate lojaalsust ja tööandja ihaldusväärsust.