Eesti dividendimiljonäride TOP
500 neljakümnendale kohale maandunud Jaanus Laugus ütles aripaev.ee-le, et
aastad pole vennad ja dividendituluga tahab ta eelkõige abikaasale turvatunnet
tekitada.
"Püüan abikaasas turvatunnet tekitada," pidas Laugus oluliseks eelkõige abikaasa ja pere huvisid. Perekond Laugus kavatseb dividendidest saadud raha eest minna talvisele perereisile Taisse, kus nad ka varem käinud on ning perele väga meele järele on. "Kindel kvaliteet, perele see sobib," põhjendab Laugus valikut lühidalt ja konkreetselt.
Rahaga, mida reisimisele ei kulutata, on Laugusel plaanis ümber käia süsteemselt ja planeeritult. Nimelt kavatseb ta investeerida peale kinnisvara ka mujale, et hajutada investeerimise riske.
Oma edetabeli neljakümnendat koha kommenteerides ütleb Laugus, et ilmselt oli edukas aasta. Aripaev.ee küsimuse peale dividendide välja võtmise kohta lausus Laugus, et kindlasti on plaanis midagi välja võtta, aga väga ei taha sellega kiirustada, sest aastad pole ju vennad.
Küsimusele, miks naisi Dividendide TOPis nii vähe on, ei oska Laugus vastata ja jääbki mõttesse. Natukese aja pärast aga lisab, et tegelikult on ju igal alal palju edukaid ja tublisid naisi, kuid seda, miks neid dividendide topis pole, ei oska ta kommenteerida.
Dividendide topi võitja Vello Kunmani kommenteeris Laugus ainult heade sõnadega. "Tubli mees. Tal oli hea aasta."
Seotud lood
Homme Äripäeva vahel ilmuva
dividendimiljonäride TOP 500 võitmiseks piisas 122 miljonist kroonist. Tegemist
on Eesti läbi aegade absoluutse rekordiga. Aasta tagasi tõi võidu 78 miljonit
krooni.
Aripaev.ee avaldab Eesti dividendisaajate
TOP 500 täisnimekirja.
Ta on üks tõsine mees. Mõistlik. Rahulik.
Töökas. Konkreetse ütlemisega. Talle ei meeldi end reklaamida. Ta ei karda higi
ega käsi mullaseks teha. Kui teda tunned, pole ta ka kinnine. Vot taoline on 122
miljoni krooni mees Vello Kunman.
Teraskatuseid tootva ja müüva AS Toode 50%
osaluse omanik Aivo Rosenberg paneb Dividendide TOPis enda seitsmendat
positsiooni kommenteerides rahaasjad justkui
astroloogia arvele.
Kui 2015. aastal tuli Spotifys lauale idee Discover Weekly funktsiooni loomiseks, ei olnud ettevõtte asutaja sellest eriti vaimustuses. Sellele vaatamata oli töötajatel piisavalt autonoomsust funktsiooni edasi arendada, luues seeläbi ülipopulaarse toote. CVKeskus.ee uuris Eesti tippjuhtidelt Kai Realolt ja Toomas Tamsarelt, kuidas mõjutab juhtimiskultuur töötajate lojaalsust ja tööandja ihaldusväärsust.