Eesti Ekspressi reklaamidirektor Markko
Sojonen ütles täna, et kirjastus tuleb peatselt välja uute
internetiprojektidega, mis aitavad veebireklaami käivet tõsta.
Sojonen märkis, et Ekspressi veebireklaami käive jääb Postimehele küll alla, kuid käibeerinevus pole sugugi kümnekordne, nagu meediaanalüütik Toomas Leito täna avaldas.
"Eesti Ekspressi Kirjastuse internetiäride käive oktoobris oli veidi alla 300 000 krooni, seega on vahe Postimehega märkimisväärselt väiksem," täpsustas Sojonen.
Käivete erinevus tuleneb Sojoneni sõnul peamiselt erinevusest unikaalsete külastajate arvus. Samas vuntsib Ekspress hetkel oma veebikeskkonda üles. "Samuti on arendusfaasis mõned uued internetiprojektid, millega loodame juba lähiajal turgu üllatada," rääkis ta.
"Seega - internetiäride arendamine ning käivete kasvatamine on kindlasti üks meie prioriteetidest ning mina isiklikult olen selles küsimuses väga optimistlikult meelestatud," lisas Sojonen.
Seotud lood

Hirmutamisega kestlikuks ei innusta