• OMX Baltic0,12%269,88
  • OMX Riga−0,13%874,27
  • OMX Tallinn0,19%1 726,29
  • OMX Vilnius−0,08%1 041,63
  • S&P 5000,35%5 969,34
  • DOW 300,97%44 296,51
  • Nasdaq 0,16%19 003,65
  • FTSE 1001,38%8 262,08
  • Nikkei 2250,68%38 283,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%108,68
  • OMX Baltic0,12%269,88
  • OMX Riga−0,13%874,27
  • OMX Tallinn0,19%1 726,29
  • OMX Vilnius−0,08%1 041,63
  • S&P 5000,35%5 969,34
  • DOW 300,97%44 296,51
  • Nasdaq 0,16%19 003,65
  • FTSE 1001,38%8 262,08
  • Nikkei 2250,68%38 283,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%108,68
  • 08.11.07, 17:17
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Häelm: toorpiima hinnal pole üle 10% ruumi tõusta

Põlva Piima juht Aivar Häelm ütles, et toorpiima hind jõudis sel aastal praktiliselt Soome tasemele ning edasiseks tõusuks on ruumi vaid 10%.
"Mis kotipiim tuleva aasta lõpuks poes maksma hakkab, selles pole ma spetsialist," rääkis Häelm. "Meie enam kotipiima ei tooda. Mis puudutab aga toorpiima, siis viimaste hinnatõusude valguses oleme jõudnud Soome tasemele ja tõusuruumi enam pole."
Häelmi sõnul tarbitakse Eestis toodetud piimast kohapeal ära 50%, teine samapalju veetakse juustu, piimapulbri ning võina välja. Viimase aasta jooksul muutus pulbri ja kotipiima hinna erinevus nii pööraseks, et ka poelettidel tõusis piimatoodete hind hüppeliselt.
"Ega see perenaistele muidugi ei meeldi, et piima hind niimoodi tõuseb," ütles Häelm. Ta lisas, et piimapulbrit on kotipiimast kasulikum toota juba viis aastat ning Põlva Piim loobus kotipiima tootmisest seetõttu, et kodujuustud ja jogurtid on tootjale tulusamad.

Seotud lood

Uudised
  • 07.01.08, 14:42
Tere: meie toodang kasvas 5 protsenti
Vaatamata piimatööstuste üldisele toodangu langusele novembris, kinnitas Tere ASi juhataja Ülo Kivine, tema juhitavas ettevõttes on olukord teine.
  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 16:24
Lindström: müügiinimeste tugevuste arendamine hoiab tiimi motiveeritu ja tulemuslikuna
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele