Šveitsi kompanii H H Webranking
hinnangul on siiani Euroopa koledaimad kodulehed Venemaa ettevõtetel, olgugi et
selliselt hinnati neid juba aasta tagasi.
Vene kommertslehekülgede suurimaks puuduseks on vähene informatiivsus ning halvasti töötavad inglisekeelsed versioonid. Parimad veebilehed kuuluvad tänavu Itaalia, Saksamaa ja Taani ettevõtetele, vahendas Lenta.ru.
Vene ettevõtetest sai pingereas parima tulemuse Lukoil, kes kogus 53 punkti. See ei olnud aga piisav, et küündida isegi saja parema hulka. Pingereas oli kokku 159 konkurenti.
Surgutneftegazil läks aga veelgi kehvemini (http://www.surgutneftegas.ru/rus/index.xpml ), tema jäi veebilehtede pingereas mullu kõige viimaseks. Tänavu jäid Surgutneftegazist veelgi tahapoole RBK, Sberbank, Tatneft ja Nižnetagilskii Metallurgitšeskii Kombinat. Need kodulehed said vastavalt 25,5, 24, 22,75 ja 11 palli.
Eesti ettevõtteid H H Webrankingu hinnatud veebilehtede nimekirjas pole, küll võib sealt aga leida siin tegutsevate rahvusvaheliste korporatsioonide kodulehti. Näiteks on pingereas neljandal ja viiendal kohal tuntud kaubamärgid TNT ning Fortum.
Seotud lood
Ungari pank OTP Bank, kes on ostnud läinud
aastal viis panka Ida-Euroopas, ostis juba teise vene panga.
Vedomosti andmetel ennustavad Deloitte
analüütikud, et lähiaastatel hakatakse veebilehtedele pääsuks nõudma
arvutikasutaja identifitseerimist.
Mõned trendid jäävad meiega kauaks, mõned kaovad sootuks ja mõned muutuvad, kohanedes hetkeolukorraga. Ettevõtete keskkonna-, sotsiaalsed ja juhtimisstandardid (Environmental, Social and Governance – ESG) peavad muutuma, seda eriti seoses eelseisvate struktuursete muutustega poliitikas. Olukord näib olevat Trumpi tulekuga kardinaalselt muutunud, kuid tegelikult on muutused toimunud juba päris pikka aega.