• OMX Baltic0,2%302,36
  • OMX Riga−0,17%878,59
  • OMX Tallinn−0,88%1 912,96
  • OMX Vilnius0,72%1 180,81
  • S&P 500−0,51%5 952,81
  • DOW 300,16%43 531,66
  • Nasdaq −1,25%19 046,66
  • FTSE 1000,11%8 668,67
  • Nikkei 225−1,39%38 237,79
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,21
  • EUR/RUB0,00%90,96
  • OMX Baltic0,2%302,36
  • OMX Riga−0,17%878,59
  • OMX Tallinn−0,88%1 912,96
  • OMX Vilnius0,72%1 180,81
  • S&P 500−0,51%5 952,81
  • DOW 300,16%43 531,66
  • Nasdaq −1,25%19 046,66
  • FTSE 1000,11%8 668,67
  • Nikkei 225−1,39%38 237,79
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,21
  • EUR/RUB0,00%90,96
  • 13.11.07, 17:30
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Finnair tõstab lennupiletite hindu

Soome lennukompanii Finnair kavatseb kütuse hinnatõusu tõttu tõsta lennupiletite hindu.
Viimasel ajal on Finnair hindu vähesel määral tõstnud juba korduvalt. Finnairi müügijuhi Sakari Romu sõnul tõus küll plaanis, kuid lõplikku otsust ei ole veel tehtud, kirjutas Taloussanomat.
„Kütus on oluline kuluallikas,“ põhjendas Romu plaani.
Esmaspäeval maksis tonn lennukikütust kerosiini 930 dollarit ehk umbes kolm korda enam kui 2003. aasta lõpus. Eelmise aasta vahetusel oli hind 600 dollarit tonnist.
Seni on Finnair end kütuse hinnatõusu vastu kindlustanud futuuride abil. See aga ei ole katnud kogu hinnatõusu. Lisaks maksab ka kindlustus.
„Viimasel ajal on uus kindlustus olnud kallim kui eelmine,“ märkis Romu.
Kütuse hinnatõusu on mõnevõrra pehmendanud dollari odavnemine euro suhtes. „Dollari odavnemine on olukorda (kütuse kallinemist) parandanud, kuid ei ole seda täielikult kompenseerinud,“ lisas lennukompanii esindaja.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele