Stella Company Groupi kavandatava
laevaliikluse sihtsadam Eestis on kas Sillamäe või Kunda, kirjutab Raimo Päiviö
Soome ajalehes Kymen Sanomat.
Stella kompanii juhatuse esimees Kari Juvas ütles ajalehele, et Kotka ja Eesti vahelise laevaliini tarvis aluse hankimine on jõudnud nii kaugele, et praegu on olemas kaks kandidaati, vahendas Kymen Sanomat uudist Virumaa Teataja.
Kari Juvas rääkis, et ettevõte tegutseb selle nimel, et laevaliiklust võiks alustada kevade jooksul, praegu käivad parima lõpptulemuse nimel tasuvusuuringud ja jätkatakse muu hulgas ka arutelusid ettevõtmise rahastamise üle.
Kundas puudub sadamasild ja selle ehitamine läheks maksma umbes 20 miljonit krooni, kuid Kunda linnapea Allar Aroni sõnul on selle rajamine võimalik niipea kui huvi tekib.
Kunda võimalusse Kotka liini sadamana usub ka Kunda sadama juht Aleksander Nikolajev, kella arvates võiks vajalikud ehitised valmis saada tuleva kevade jooksul.
Seotud lood
Ida-Viru maavalitsuse avalike suhete nõunik
Anti Ronk leiab, et Sillamäe-Kotka liini sulgemisega kaob maakonnast oluline
transpordiühendus.
Kui 2015. aastal tuli Spotifys lauale idee Discover Weekly funktsiooni loomiseks, ei olnud ettevõtte asutaja sellest eriti vaimustuses. Sellele vaatamata oli töötajatel piisavalt autonoomsust funktsiooni edasi arendada, luues seeläbi ülipopulaarse toote. CVKeskus.ee uuris Eesti tippjuhtidelt Kai Realolt ja Toomas Tamsarelt, kuidas mõjutab juhtimiskultuur töötajate lojaalsust ja tööandja ihaldusväärsust.