Ida-Viru maavalitsuse avalike suhete nõunik
Anti Ronk leiab, et Sillamäe-Kotka liini sulgemisega kaob maakonnast oluline
transpordiühendus.
„Loomulikult on sellest kahju! Sillamäe sadam ja suletav liin on Ida-Virumaa merevärav, mis liini sulgemisega kaob,“ märkis Ronk. Temas sõnul hakkavad maakonna ettevõtjad, ennekõike turismi- ja majutusfirmad, puudust tundma.
Samas usub Ronk, et loodus tühja kohta ei salli, mistõttu võib loota, et liinile tuleb uus operaator.
„Olen meediast kuulnud, et üks Soome ettevõte plaanib samale liinile tulla,“ meenutas ta.
Virumaa Teataja kirjutas augustis, et Kotka ja Eesti vahele tahab laevaliini luua Soome laevafirma Stella Company Group.
Seotud lood
Tõenäosus, et tänavu võiks jälle Sillamäe
ja Kotka vahel reisilaev käima hakata, on nullilähedane, sest praegu ei tee
keegi selleks nähtavaid ettevalmistusi.
Saaremaa Laevakompanii tütarfirma Narva
Line OÜ teatel sulgeb ettevõte oktoobri keskpaigas Ida-Virumaad ja Soomet
ühendanud Sillamäe-Kotka laevaliini, sest Vene partnerid lõpetasid
läbirääkimised pärast pronksiöö sündmusi.
Sillamäe-Kotka liinil tegutseva Narva
Line’i omanik Saaremaa Laevakompanii nõukogu esimees Vjatšeslav Leedo ütles
liini sulgemist kommenteerides, et ettevõte jääb võimalikke muudatusi
ootama.
Stella Company Groupi kavandatava
laevaliikluse sihtsadam Eestis on kas Sillamäe või Kunda, kirjutab Raimo Päiviö
Soome ajalehes Kymen Sanomat.
Tallinna Lennujaam tahab saavutada süsinikuneutraalsuse järgmisel ja kliimaneutraalsuse 2030. aastal. Neist viimane eesmärk on Tallinna Lennujaama finantsjuhi ja juhatuse liikme Anneli Turkini sõnul ambitsioonikas ja väljakutsuv, sest kõiki tehnoloogiaid selle saavutamiseks veel olemas ei ole.