Kuigi IBM Eesti tegevdirektor Valdo
Randpere soovitas Eesti Postil luua ka oma pank, siis SEB Eesti Ühispanga
jaepanganduse divisjoni asedirektor Tõnu Sepp seda mõtet ei toeta.
„Olen kindel, et täna ei ole Eesti Post valmis 100% pangateenustega alustama. Seisame täna probleemi ees, et töötajate kvalifikatsioon pangateenuste müügiks on nõrk,“ märkis Tõnu Sepp.
Tema sõnul vajaks postis vaid pangandusega tegelemine väga palju ressurssi ennekõike inimeste koolitamisel.
„Tõenäoliselt pole seal kunagi võimalik läbi viia keerulisemaid pangatooteid. Arvan, et kõik postitöötajad jääksid nende seletamisega hätta. Seetõttu ei olegi mõtet üritada kõiki teenuseid postipanka viia,“ rääkis Sepp, kelle sõnul on SEB ja Eesti Posti ühisettevõtmise Postipanga seniseid arenguid ja tulemusi vaadates mõtet koos edasi liikuda.
Praeguse arengu juures loodab SEB aasta lõpuks üle Eesti opereerida 150 Postipanga kontoritl, 2009. aasta lõpuks aga peaks kontoreid olema kokku 350. Hetkeseisuga on Postipangal SEB hinnangul 8000-10 000 kasutajat. Postipangas saab juba sõlmida eraisiku arvelduskonto, telefonipanga, internetipanga, otsekorralduse ja püsikorralduse lepingut, taotleda ja saada deebetkaarti, saada Postipanga kaarti, taotleda krediitkaarti ja sõlmida liikluskindlustust. Järgmise aasta esimsest poolaastast lisanduvad järgmised teenused: soovilaen, kiirteavitus, tähtajaline hoius, kasutushoius, arvelduslaen ning krediitkaart ja Magnet kaart.
Seotud lood
EMT juhatuse liikme Tõnu Grünbergi
hinnangul võiks Eesti Post leida uue rolli, mille üheks osaks võiks olla ka
virtuaalmaailma sukeldumine.
Eesti Posti nõukogu esimees Meelis Atonen
arvas täna ettevõtte sünnipäevakonverentsil esinedes, et panga loomine ei ole
mõttekas.
IBM Eesti tegevdirektor Valdo Randpere
leiab, et Eesti Post võiks tulemuste parandamiseks veelgi tegevusvaldkondi
laiendada.
SEB Eesti Ühispank on otsustanud, et uute
SMS- ja kiirlaenu pakkujatega enam pangalingi kaupmehelepinguid ei sõlmita.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.