EMT juhatuse liikme Tõnu Grünbergi
hinnangul võiks Eesti Post leida uue rolli, mille üheks osaks võiks olla ka
virtuaalmaailma sukeldumine.
„Tulevikus peaks Eesti Post suunduma sügavamale väärtusahelasse, tuleks leida uus roll, kus info osakaal oleks märgatavalt suurem, et jõuda uuele tasemele. Vastasel juhul jäädaksegi vaid saadetiste ühest kohast teise transportijaks,“ rääkis Grünberg Eesti Posti sünnipäevakonverentsil.
Grünberg tõi hulga näiteid, mis tulevikus maailma muudavad ja millega ka postiettevõte peab arvestama. Nii mainis ta ära painduvaid ekraane ja elektroonilist paberit, mis võib postilt osa tööd ära võtta, kuid mida saaks ka enda heaks ära kasutada.
Ühe võimalusena tulevikus laiemat haaret saavutada tõi Grünberg välja ka virtuaalreaalsuse. „Postifirma võiks olla vahendusfirma. Selle asemel, et saata kingad lihtsalt kliendile kohale, võiks ostja neid enne virtuaalses reaalsuses proovida ja siis osta,“ tõi EMT esindaja näite.
Samuti soovitas Grünberg Eesti Postil luua oma kontor virtuaalreaalsuse keskkonda nimega Second Life, kus tegevused on küll virtuaalsed, kuid milles liikuv raha on reaalne. Second Life’i on juba loodud CNNi esindus, samuti plaanib sinna saatkonna luua Eesti riik.
„Miks ei ole seal postkontorit? Eesti Post võiks sinna liikuda. Keskkonna käive on 1,3 miljonit dollarit päevas, mis on päris raha. Kui Eesti Post seal oma esinduse avaks, saaks ta kohe globaalse mõõtme,“ teoretiseeris Grünberg.
Seotud lood
Eesti avas kolmanda riigina oma
saatkonna arvutimängus Second Life, teatas välisministeerium.
Eesti Posti nõukogu esimees Meelis Atonen
arvas täna ettevõtte sünnipäevakonverentsil esinedes, et panga loomine ei ole
mõttekas.
Kuigi IBM Eesti tegevdirektor Valdo
Randpere soovitas Eesti Postil luua ka oma pank, siis SEB Eesti Ühispanga
jaepanganduse divisjoni asedirektor Tõnu Sepp seda mõtet ei toeta.
IBM Eesti tegevdirektor Valdo Randpere
leiab, et Eesti Post võiks tulemuste parandamiseks veelgi tegevusvaldkondi
laiendada.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.