• OMX Baltic−0,4%270,49
  • OMX Riga0,14%871,89
  • OMX Tallinn−0,5%1 735,82
  • OMX Vilnius−0,01%1 041,01
  • S&P 500−0,1%5 995,41
  • DOW 30−0,57%44 039,59
  • Nasdaq −0,03%19 292,95
  • FTSE 100−1,22%8 025,77
  • Nikkei 225−0,4%39 376,09
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,94
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%104,28
  • OMX Baltic−0,4%270,49
  • OMX Riga0,14%871,89
  • OMX Tallinn−0,5%1 735,82
  • OMX Vilnius−0,01%1 041,01
  • S&P 500−0,1%5 995,41
  • DOW 30−0,57%44 039,59
  • Nasdaq −0,03%19 292,95
  • FTSE 100−1,22%8 025,77
  • Nikkei 225−0,4%39 376,09
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,94
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%104,28
  • 14.11.07, 17:59
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Internet seljatab teleka

Umbes kuus inimest kümnest kasutab Lääne-Euroopas regulaarselt internetti. Esimest korda ajaloos selgus uuringutulemustest, et internet on noorte seas muutunud populaarsemaks ajaviiteks kui telerivaatamine.
Siiski on internet üha vähem vaid noorte meelelahutus. Viimase aasta jooksul on üle 55-aastaste inimeste seas interneti kasutamine suurenenud 12 protsenti. Naiste seas on internet muutunud 8 protsenti populaarsemaks, selgus sel nädalal avaldatud uuringu tulemustest.
Uuringu kohaselt eelistavad 16- kuni 24-aastased vaadata internetist videoid. 82 protsenti neist kasutab internetti viiel kuni seitsmel päeval nädalas. Telerit vaatab sama tihti 77 protsenti samaealistest. 2006. aastaga võrreldes on televisiooni populaarsus noorte seas langenud viis protsenti, kirjutas AP.
Interneti vahendusel TV, filmide ja videote vaatajate arv on tõusnud aastaga 150 protsenti. Üle 80 protsendi küsitlusele vastanuist ütles, et ei suudaks internetita elada.
Küsitlus viidi läbi telefoni teel. Kokku vastas 7008 juhuslikult valitud inimest Suurbritannias, Saksamaal, Prantsusmaal, Hispaanias, Itaalias, Soomes, Rootsis, Norras, Belgias ja Hollandis.
87 protsenti küsitletuist kasutavad internetti info hankimiseks, järgneb kirjavahetus 81 protsendiga, suhtlusportaale kasutab 42 ning messengeri 37 protsenti. Järgnevad muusika allalaadimine (31 protsenti), raadio kuulamine (31), TV ja videote vaatamine (30), foorumid (26), filmide allalaadimine (20).
80 protsenti kasutab netis surfamiseks püsiühendust.

Seotud lood

Uudised
  • 19.11.07, 11:33
Veeb alustas rünnakut televisiooni vastu
Videosaidi asutaja Inglismaal räägib, et reklaami ülekolimine traditsioonilisest meediast internetti on jõudmas finaali, kirjutas International Heral Tribune.
Uudised
  • 25.09.07, 12:57
Internetita olek piinab hullemini kui seksipuudus
Ameeriklaste seas tehtud küsitlus näitas, et inimesed suudavad olla kauem seksita kui internetita.
  • ST
Sisuturundus
  • 08.11.24, 08:00
Heast palgast enam ei piisa? Mis teeb tööandja ihaldusväärseks?
Kui 2015. aastal tuli Spotifys lauale idee Discover Weekly funktsiooni loomiseks, ei olnud ettevõtte asutaja sellest eriti vaimustuses. Sellele vaatamata oli töötajatel piisavalt autonoomsust funktsiooni edasi arendada, luues seeläbi ülipopulaarse toote. CVKeskus.ee uuris Eesti tippjuhtidelt Kai Realolt ja Toomas Tamsarelt, kuidas mõjutab juhtimiskultuur töötajate lojaalsust ja tööandja ihaldusväärsust.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele