• OMX Baltic−0,44%269,3
  • OMX Riga−0,11%870,9
  • OMX Tallinn−0,36%1 729,5
  • OMX Vilnius−0,05%1 040,52
  • S&P 5000,02%5 985,38
  • DOW 300,11%43 958,19
  • Nasdaq −0,26%19 230,72
  • FTSE 1000,06%8 030,33
  • Nikkei 2250,1%38 761,02
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%103,96
  • OMX Baltic−0,44%269,3
  • OMX Riga−0,11%870,9
  • OMX Tallinn−0,36%1 729,5
  • OMX Vilnius−0,05%1 040,52
  • S&P 5000,02%5 985,38
  • DOW 300,11%43 958,19
  • Nasdaq −0,26%19 230,72
  • FTSE 1000,06%8 030,33
  • Nikkei 2250,1%38 761,02
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%103,96
  • 19.11.07, 11:33
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Veeb alustas rünnakut televisiooni vastu

Videosaidi asutaja Inglismaal räägib, et reklaami ülekolimine traditsioonilisest meediast internetti on jõudmas finaali, kirjutas International Heral Tribune.
„Me oleme aastaid elu välja pigistanud ajalehtedest, ajakirjadest ja raadiost ning nüüd me oleme väga lähedal ka viimasele piirile,“ ütles videosaidi Heavy.com kaasasutaja Simon Assad, viidates reklaami liikumisele traditsioonilisest meediast internetti. “Televisioon on viimane osa sellest turust, mida me pole veel läbi torganud.”
Heavy.com ning teised veebivideo teenused on oma püssitoru samuti televisiooni poole pööranud. International Heral Tribune kirjutab, et video vohab internetis ning enam ei piirdu see klippidega tualetis käivast kassist, vaid uued interneti videoesitused näevad rohkem välja nagu televisioon, sh mõningatel juhtudel ka reklaam.
International Heral Tribune küsib, kas telestiilis video veenab suuri brände internetireklaami enam omaks võtma. EMarketer hindab, et veebis olevad videoreklaamid toodavad 4,3 miljardit USA dollarit või umbes 10 protsenti kogu internetireklaami aastatulust. Seni on veebivideoid rohkem vohamas USAs, Analüütikute sõnul aga on internetiäri õitsengut ja USAga võrreldavat kasvu oodata ka teistel turgudel, näiteks Inglismaal.

Seotud lood

Uudised
  • 11.09.07, 19:00
Internet mõjutab ajalehtede arengut
Tallinnas täna Rahvusraamatukogus toimunud Eesti Ajalehtede Liidu (EALL) korraldatud seminaril tõdesid esinejad, et internet on ajalehtede arengu oluline mõjutaja.
Uudised
  • 29.11.07, 15:45
Euroopa hakkab arendama mobiiltelevisiooni
Täna hommikul Brüsselis toimunud Euroopa Liidu telekommunikatsiooninõukogu otsustas arendada mobiiltelevisiooni.
Uudised
  • 14.11.07, 17:59
Internet seljatab teleka
Umbes kuus inimest kümnest kasutab Lääne-Euroopas regulaarselt internetti. Esimest korda ajaloos selgus uuringutulemustest, et internet on noorte seas muutunud populaarsemaks ajaviiteks kui telerivaatamine.
Uudised
  • 01.08.07, 17:31
Igor Rõtov: kaotavad need, kes ei suuda kanda kinnitada internetimeedias
Äripäeva peatoimetaja Igor Rõtovi sõnul on järgmisel aastal meediasektori põhiküsimus internet, mis eristab sikud lammastest.
  • ST
Sisuturundus
  • 13.11.24, 07:00
Arvutipargi renditeenusega investeerib ettevõtja oma põhiärisse
Arvutipargi renditeenus on mugav, säästlik ja (tuleviku)kindel. Green IT tegevjuht Asko Pukk usub, et ettevõtete äriline fookus peab alati olema enda põhitegevusel, sektoril, mida teatakse peensusteni, et olla konkurentidest paremad – just selleks vajaliku aja ja raha renditeenus vabastab.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele