Videosaidi asutaja Inglismaal räägib, et
reklaami ülekolimine traditsioonilisest meediast internetti on jõudmas finaali,
kirjutas International Heral Tribune.
„Me oleme aastaid elu välja pigistanud ajalehtedest, ajakirjadest ja raadiost ning nüüd me oleme väga lähedal ka viimasele piirile,“ ütles videosaidi Heavy.com kaasasutaja Simon Assad, viidates reklaami liikumisele traditsioonilisest meediast internetti. “Televisioon on viimane osa sellest turust, mida me pole veel läbi torganud.”
Heavy.com ning teised veebivideo teenused on oma püssitoru samuti televisiooni poole pööranud. International Heral Tribune kirjutab, et video vohab internetis ning enam ei piirdu see klippidega tualetis käivast kassist, vaid uued interneti videoesitused näevad rohkem välja nagu televisioon, sh mõningatel juhtudel ka reklaam.
International Heral Tribune küsib, kas telestiilis video veenab suuri brände internetireklaami enam omaks võtma. EMarketer hindab, et veebis olevad videoreklaamid toodavad 4,3 miljardit USA dollarit või umbes 10 protsenti kogu internetireklaami aastatulust. Seni on veebivideoid rohkem vohamas USAs, Analüütikute sõnul aga on internetiäri õitsengut ja USAga võrreldavat kasvu oodata ka teistel turgudel, näiteks Inglismaal.
Seotud lood
Tallinnas täna Rahvusraamatukogus toimunud
Eesti Ajalehtede Liidu (EALL) korraldatud seminaril tõdesid esinejad, et
internet on ajalehtede arengu oluline mõjutaja.
Täna hommikul Brüsselis toimunud Euroopa
Liidu telekommunikatsiooninõukogu otsustas arendada mobiiltelevisiooni.
Umbes kuus inimest kümnest kasutab
Lääne-Euroopas regulaarselt internetti. Esimest korda ajaloos selgus
uuringutulemustest, et internet on noorte seas muutunud populaarsemaks
ajaviiteks kui telerivaatamine.
Äripäeva peatoimetaja Igor Rõtovi sõnul on
järgmisel aastal meediasektori põhiküsimus internet, mis eristab sikud
lammastest.
Kuna ärikinnisvara arendatakse reeglina vaid üürimiseks, on endale A-klassi büroopinna ostmine harvaesinev võimalus, mida edukal ettevõttel tasub väga tõsiselt kaaluda, rõhutab Tallinna südalinnas paikneva
Büroo 31 müügijuht Taavi Reimets ning lisab kogemusele tuginedes, et omanikuna tekib kasu nii kohe kui ka kaugemas tulevikus.