Jaemüüjate TOPi võitja ASi A-Selver ostu-
ja turundusdirektori Iivi Saare sõnul on ettevõttel tipus püsida aidanud
murrangulistel hetkedel tehtud õiged strateegilised valikud.
„Veel viis aastat tagasi murdsime tõsiselt pead, kuidas jõuda kasumisse,“ meenutab Saar. „Nüüd oli Selveri käesoleva aasta poolaasta kasum 78,1 miljonit krooni, mis laienemisfaasis on meie hinnangul väga hea tulemus.“ Ta lisab, et aeg-ajalt on Selver ära taibanud turu tulevikuarenguid. „Näiteks Selveri Köögi arendamine oli väga õige otsus,“ tõdeb Saar. „Järgmisel nädalal avame uue Selveri keskusköögi.“
Hulgimüüjate esimese, ASi Silberauto omaniku Väino Kaldoja sõnul saab firma olla edukas ainult siis, kui suudab pakkuda tooteid ja teenuseid, millega klient rahule jääb. „Rahulolu teke on laiapõhjaline ja täna pakub meie teotahteline ja koolitatud meeskond väga laia segmendiga tippklassi toodangut,“ kinnitas Kaldoja. Kaldoja uskus, et edukuse jätkusuutlikkuse üheks näitajaks on eesmärgid. „Meie eesmärgid number üks, kaks ja kolm on kliendirahulolu ja alles neljandale kohale jääb kasumi teenimine,“ kinnitas ta.
Jae- ja hulgikaubanduse TOPid ilmusid 15. novembri Äripäevas.
Seotud lood
Colliers Internationali vanemkonsultant
Eugen Aarna kirjutab tänases Äripäevas, et Ülemiste Rimi võib käivet kaotada,
kui teisele poole Tartu maanteed uus Selver kerkib.
Kui 2015. aastal tuli Spotifys lauale idee Discover Weekly funktsiooni loomiseks, ei olnud ettevõtte asutaja sellest eriti vaimustuses. Sellele vaatamata oli töötajatel piisavalt autonoomsust funktsiooni edasi arendada, luues seeläbi ülipopulaarse toote. CVKeskus.ee uuris Eesti tippjuhtidelt Kai Realolt ja Toomas Tamsarelt, kuidas mõjutab juhtimiskultuur töötajate lojaalsust ja tööandja ihaldusväärsust.