Kasiinoketi Olympic Entertainment Group
kolmanda kvartali kasum langes aastatagusega võrreldes ligi kolmandiku võrra,
peatudes 92,8 miljonil kroonil.
Ettevõtte peakontorist öeldi aripaev.ee-le, et nii suuromanik Armin Karu kui ka finantsdirektor Andri Avila on hetkel Las Vegases ning kommentaaride andmiseks tabamatud.
Aasta esimese üheksa kuuga ulatus meelelahutusketi kasum kokku 275,6 miljoni kroonini, jäädes 2,6 miljoni krooniga alla möödunud aasta sama perioodi tulemustele. Samuti jäi aastatagusest väiksemaks ka ärikasumi maht.
„Selle aasta 9 kuu ärituludele ja kasumile avaldasid mõju kolmanda kvartali
Poola Sunrise kasiino suurvõidud, millega seoses oli saamata jäänud äritulusid ligikaudu 10 miljonit krooni“, tõi meelelahutuskett välja ühe kasumi languse põhjuse.Negatiivseks peeti ka Kaunases asuva esinduskasiino hotelli renoveerimistööde lõpetamise jätkuv edasilükkumist, Eestis Rocca al Mare ja Grand Hotell Tallinn tulude kahanemist seoses asukoha hoone renoveerimistöödega ning samuti mõjus halvavalt planeeritust hilisemad kasiinode avamised Ukrainas ja Valgevenes.
Kolmandas kvartalis suutis Olympic näidata 654,1 miljoni kroonist käivet ehk möödunud aasta sama perioodiga poole võrra suuremat numbrit.
Grupi 2007 aasta 9 kuu äritulud ulatusid 1 691,5 miljoni kroonini, kasvades eelmise aasta 9 kuuga võrreldes 45,7%.
Seotud lood
Olympic Entertainment Groupi juhatuse liige
Andri Avila leiab, et kui ettevõte oleks kasumihoiatuse andnud juba teise
kvartali tulemuste järel, oleks see enam segadust tekitanud.
Kasiinokett Olympic Entertainment Group
alandas äsja avaldatud kolmanda kvartali tulemustega ka oma 2007. aasta käibe-
ja kasumiprognoosi, mida oli langetatud.
Olympic Entertainment Groupi aktsia hind
kukkus börsi avanedes 10,9 protsenti, 68,85 kroonini ehk 4,40 euroni.
Olympic Entertainment Groupi suuromaniku ja
juhatuse esimehe Armin Karu sõnul on Las Vegase suurtel erialakonverentsidel
Olympic Casinot nii mõnelgi korral näiteks toodud.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.