• OMX Baltic0,53%289,97
  • OMX Riga−0,16%875,23
  • OMX Tallinn0,39%1 831,03
  • OMX Vilnius0,45%1 132,24
  • S&P 500−0,29%6 101,24
  • DOW 30−0,32%44 424,25
  • Nasdaq −0,5%19 954,3
  • FTSE 100−0,73%8 502,35
  • Nikkei 225−0,07%39 931,98
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%102,65
  • OMX Baltic0,53%289,97
  • OMX Riga−0,16%875,23
  • OMX Tallinn0,39%1 831,03
  • OMX Vilnius0,45%1 132,24
  • S&P 500−0,29%6 101,24
  • DOW 30−0,32%44 424,25
  • Nasdaq −0,5%19 954,3
  • FTSE 100−0,73%8 502,35
  • Nikkei 225−0,07%39 931,98
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%102,65
  • 23.11.07, 17:42
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kalevi finantsdirektor: oleme kvartalitulemustega rahul

AS Kalev finantsdirektor Tarmo Maasikamäe sõnul olid firma majandustulemused tervikuna ootuspäraselt head, meediainvesteeringute tagasiteenise aeg seisab aga veel ees.
"Esimese kvartali majandustulemused olid ootuspäraselt positiivsed, oleme eesmärkide saavutamise nimel järjepidevalt tööd teinud," rääkis Maasikmäe. "Olulise panuse tulemuse kujunemisse andis toiduainetööstuse sektor. Kinnisvara osas oleme investeeringuid oskuslikult juhtinud ja projektid edenevad. Meediategevuses on mitmed suured projektid tänaseks käima lükatud. Sinna läheb raha praegu sisse, investeeringute tagasiteenimise aeg seisab veel ees."

Seotud lood

Uudised
  • 23.11.07, 16:17
Meediaäri tõi Kruudale ligi 4 miljonit kahjumit
ASi Kalev jooksva majandusaasta esimese kvartali aruandest selgub, et meediaäri tõi ärimees Oliver Kruudale 3,6 miljonit krooni kahjumit.
Uudised
  • 23.11.07, 15:57
Kalev esitles kasumit
ASi Kalev 2007/2008. majandusaasta esimese kvartali kasum oli 10,8 miljonit krooni, mullu samal ajal oli kahjum 13,7 miljonit krooni, teatas firma börsile.
  • ST
Sisuturundus
  • 24.01.25, 10:38
Telereklaam on tõhus ka sotsiaalmeedia ajastul
Kuula uue turundussarja esimest saadet
Uue saatesarja „Password” avasaates sukeldume emotsionaalse turunduse maailma ning analüüsime, miks emotsioonid mängivad reklaamis ja meedias tihti ratsionaalsest lähenemisest suuremat rolli.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Äripäeva TOPid

Tagasi Äripäeva esilehele