“Teeninduse teejuhi“ saates keskendume töötajakogemusele – kuidas seda kujundada, milliseid samme organisatsioonid astuvad ning miks on see ettevõtte edu seisukohalt kriitilise tähtsusega.

- Riin Soostar ja Eve Karo. Foto: Circle K ja Tele2
Saates jagavad enda kogemusi ja teadmisi
Tele2 Eesti personalijuht Eve Karo ja
Circle K Eesti personalipartner
Riin Soostar. Saates alustame sellest, kuidas töötajakogemuse kujundamine algab juba värbamisprotsessist ning jätkub läbi sisseelamisprogrammi, mentorluse ja pideva arengu.
Räägime sellest, kuidas tehnoloogia ja töökeskkond mõjutavad töötajate motivatsiooni ning miks on oluline, et inimesed tunneksid end väärtustatuna. „Oluline on see, et töötaja teaks, kuidas ta ettevõtte edusse panustab,“ ütleb Eve Karo.
Lisaks arutleme, kuidas lahkumisvestlused aitavad mõista, miks töötajad ettevõttest lahkuvad, ning kuidas paljud neist leiavad tee tagasi, olles saanud väärtuslikke kogemusi mujalt. Külalised jagavad ka soovitusi ettevõtetele, kes soovivad luua toetavat ja motiveerivat töökeskkonda.
Saadet juhib Maarit Eerme.
Värbamisest lahkumiseni – kuidas kujundada positiivne töökogemus?
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Ja mida teha, kui vastus on “ei”
Eestlased saavad pea kolmandiku vähem palka, kui nad päriselt tahaksid. Kuigi enamasti tõstetakse palka tööandja algatusel, küsivad paljud töötajad endale ka ise palgatõusu. Enne ülemusega rääkimist tuleb teha korralik eeltöö, millega saad algust teha kohe praegu.
Edukad ettevõtted hoiavad järjest rohkem fookuses oma inimesi ning brändisaadikud esindavad brändi isiklike lugude, kogemuste ja emotsioonide kaudu, kirjutavad raamatu
„360 kraadi mudel tööandja brändingus“ autorid Evelin Org ja Olesija Saue.
Aasta noor ettevõtja 2023, inseneribüroo Revismo asutaja Kristo Klementi sõnul peab töötajal lisaks tööle ka muud elu ja hobisid olema, sest muidu keeravad ka andekad töötajad tööga vindi üle.
Ettevõttesse väga heade inimeste meelitamine on suuresti seotud brändinguga. Kahjuks tegeletakse brändiga tihti vaid linnukese pärast või jäädakse valesse kohta kinni, toob saates “Juhtimisaudit” välja värbamisagentuuri Smartful Growth asutaja Helen Pärli.
Kuidas töötab Tehnopoli tehisarukiirendi, millist tuge idufirmad sealt saavad ja millised ettevõtted on oodatud osalema, sellest räägitakse värskes Äripäeva raadio saates.