Reedel tehti esimesed sammud Eestis tuntud
tööotsinguportaali CV Keskuse aktsiapoti üleandmiseks USA, Inglise ja Vene
investoritele.
"Eks natuke on ikka kahju, kuid ega aktsia pole ju tütar, kelle mehele ära annad," kommenteeris müüki CV Keskuse asutaja ja üks omanikest Raivo Hein, kelle sõnul polnud müük ajendatud tühjast rahakotist.
"Firmasse oli lihtsalt paremaid tegijaid juurde vaja. Elulisest küljest on mõnikord tark ka kasiinost välja tulla ja žetoonid raha vastu vahetada," ütles Hein, kelle sõnul jäävad tema ja firma teine omanik Erko Kundla järgmiseks kolmeks aastaks juhikohale püsima.
Firma kosilasteks olid Digital Sky Technologies Limited Venemaalt, Tiger Global Private Investment Partners IV USAst ja Bexley International Investments Limited Inglismaalt, kelle tuntuim tööportaal on Venemaal, Kasahstanis ja Ukrainas tegutsev Headhunter (www.hh.ru). Müügilepingu kohaselt omandab investeerimisgrupp 75 protsenti CV Keskuse aktsiatest kahes osas järgmise kolme kuu jooksul. Ülejäänud osaluse müügiks on sõlmitud optsioonileping tähtajaga 1. jaanuar 2010. Kogu tehingu väärtuseks võib kujuneda kuni 140 miljonit krooni.
Sel aastal prognoositakse portaali käibeks ligi 30 miljonit krooni, kasumit oodatakse 6-7 miljoni krooni ulatuses.
Seotud lood
Kosmosehuviline internetiärimees Raivo Hein
rajab augustiks Saaremaal Mustjala vallas asuva maakodu kõrvale Eesti
kaasaegseima observatooriumi.
CV Keskuse asutaja Raivo Hein kiidab 11. sünnipäeva tähistavat firmat ning kinnitab, et võrreldes algkapitaliga oli projekti tootlus väga hea.
Internetimeediafirma Moonfish Media juht
Raivo Hein ei olnud nõus aripaev.ee-le ettevõtte müügihinda avalikustama, kuid
ütles rahulolevalt, et tegemist oli parima tootlusega tehinguga.
Tööportaal CV Keskus alustas täna Eesti
tööturul ainulaadset tööotsijate värbamiskampaaniat nimega Sõbramäng, mille
peaauhindadeks on kolme Toyota Corolla kasutusõigus.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.