Tööportaal CV Keskus alustas täna Eesti
tööturul ainulaadset tööotsijate värbamiskampaaniat nimega Sõbramäng, mille
peaauhindadeks on kolme Toyota Corolla kasutusõigus.
Sõbramängu korraldas esimesena CV Keskuse tütarfirma Leedus, nüüdseks on seda võimalust kasutanud enamus grupi ettevõtetest. Tagasiside ning tulemus on olnud üle ootuste positiivsed.
"Loodame oma Sõbramänguga jõuda kuni 250 000 inimeseni. Tavaolukorras lisandub iganädalaselt meie tööportaali ca 1000 uut CVd, nüüd ootame selle arvu 3-5kordistumist. Tahame rõhutada ideed, et CV tööportaalis ei tähenda automaatselt töövahetamisvajadust, vaid võimaldab olla avatud uutele pakkumistele ning end tööeluga kursis hoida. Koostöös Amserv Grupiga otsustasime ka auhinnaautod mängu tuua, seega võib tööotsija võita 3 asja korraga: auto, asjaliku CV ning unistuste töökoha," selgitas mängu ideed ning ebatavaliselt kopsakat auhinnafondi CV Keskuse ärijuht Kadri Johanson.
Seotud lood
Reedel tehti esimesed sammud Eestis tuntud
tööotsinguportaali CV Keskuse aktsiapoti üleandmiseks USA, Inglise ja Vene
investoritele.
CV Keskuse jaoks oli aasta 2006
muutusteküllane ning kiire kasvu aasta, teatas ettevõte.
Föderaalreservi kolmapäevane pressikonverents valmistas investoritele üllatuse ning kulla hind sööstis järsult alla. Kas kujunemas on hea ostukoht?