Liiklusspetsialist Johannes Pirita ütles
täna Raadio 2-e saates Kõik puhuvad!, et olukord Eesti liikluses on
vastupidiselt levinud arvamusele väga hea.
„Tänavune on tõesti veidi halvem kui eelmine aasta, aga näiteks 1992. a sai liikluses surma peaaegu viissada inimest. Möödunud aastal pisut üle kahesaja,“ rääkis Pirita.
Tema sõnul on sel aastal liikluses halb seis ka Soomes ja Rootsis ning sealgi imestatakse, mis võiks olla põhjuseks. Aga see, et kevadel alanud kampaanias rõhutati inimeste hukkumist teedel ning nimetati liikluses toimuvat suureks katastroofiks, ei ole Pirita arvates siiski õige.
Legendaarne liiklusasjatundja rääkis Raadio 2-e kuulajatele, et ka üldine liikluspilt on aastatega palju muutunud. „Mida rohkem on autosid, seda raskem on linnaliikluses surma saada, sest me sõidame kolonnides ja solisti mängida ei saa,“ selgitas Pirita ning lisas, et vanasti oli autosid vähem ja korralikust liiklemisest hooliti samuti vähem.Johannes Pirita arvates aitaks liikluskoolide tööd efektiivsemaks muuta tagaside selle kohta, kuidas käituvad autokoolide lõpetajad hiljem liikluses. „Praegu puudub mul igasugune info, kuidas umbes kolm tuhat minu endist õpilast hakkama saavad, aga ma oleksin sellest väga huvitatud,“ rääkis ta. Pirita arvates võiks niisugusest tagasisidest lähtudes kaaluda ka autokoolide tegevuslubade välja andmist.
Seotud lood
Täna paigaldas Water Ser NoDig OÜ veetoru
Jõhvi–Vasknarva maantee alla liiklust sulgemata, sest kasutas puurimis- ja
torutöödel Eestis suhteliselt uudset no-dig-meetodit.
Liikluskindlustuse Fondi (LKF) andmetel oli
kogu liikluskindlustuse süsteemi kahjunõuete kulu käesoleva 9 kuu jooksul 48%
suurem võrreldes eelmise aasta sama perioodiga.
Ülemiste praegusest ristmikust Veerenni
tänava poole plaanitakse ehitada hiiglaslik kolmetasandiline liiklussõlm,
millest loodetakse olulist leevendust linna liikluskoormusele.
Kui 2015. aastal tuli Spotifys lauale idee Discover Weekly funktsiooni loomiseks, ei olnud ettevõtte asutaja sellest eriti vaimustuses. Sellele vaatamata oli töötajatel piisavalt autonoomsust funktsiooni edasi arendada, luues seeläbi ülipopulaarse toote. CVKeskus.ee uuris Eesti tippjuhtidelt Kai Realolt ja Toomas Tamsarelt, kuidas mõjutab juhtimiskultuur töötajate lojaalsust ja tööandja ihaldusväärsust.