Autoaktsiisi muutmine Soomes võib viia
tänavatelt sellised luksusautod nagu Ferrari ja Maserati.
Ferraride ja Maseratide maaletooja Catamount Oy juht Timo Turunen kardab, et uus maksuseadus vähendab Soomes registreeritud lukusautode hulka, vahendas postimees.ee Kauppalehtit.
Turuneni sõnul tõuseb näiteks Ferrari mõne mudeli müügihind enam kui 100 000 euro (1,56 miljoni krooni) võrra, mis toob kaasa selle, et soomlased hakkavad oma autosid mujal registreerima.
Viimasel ajal on Soomes ostetud aastas 15 Ferrarit ja sama palju Maseratisid. Neid on Soome autoregistrisse jäänud 5-15 autot aastas.
Soomes saab tellitud Ferrari kätte ühe kuni 2,5 aastaga. Turuneni väitel on viis inimest kümnete tuhandete eurode suuruse hinnatõusu tõttu juba tühistanud tellimuse.
Soomes muutub järgmisest aastast uutele autodele kehtestatav maks, mistõttu odavnevad sõidukid ostja jaoks tuhandete eurode võrra.
Seni moodustas uue auto või kasutatud importauto eest tasutav maks umbes kolmandiku müügihinnast. Alates 2008. aastast on automaks 10-40 protsenti, sõltudes sellest, kui palju süsinikdioksiidi sõiduk õhku paiskab.
Seotud lood
Automedia spioonifotograafid nägid Maserati
Spideri prototüüpi Itaalias ringrajal.
1. jaanuaril 2008 jõustub Riigikogu poolt
heaks kiidetud aktsiisiseaduse muutmise seadus, millega seoses tõusevad
kõikide erinevat liiki kütuste hinnad, teatas Eesti Õliühing oma
pressiteates.
Soomes tõusid aastavahetusega
alkoholiaktsiisid, mistõttu kallines näiteks pooleliitrine pudel Koskenkorva
viina enam kui euro võrra.
Autotootja Maserati tutvustab käesoleva
aasta märtsis Genfis toimuval autonäitusel uhiuut mudelit Chicane,
kirjutas Regnum.ru.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.