Nelja Poola sadama arendamisse on lähema
viie aasta jooksul plaanis investeerida ligi 500 miljardit eurot ehk 7,8
triljonit krooni.
Planeeritavate tööde lõppedes võivad sadamad aasta jooksul kokku vastu võtta üle 8 miljoni kaubakonteineri ehk peaaegu neli korda rohkem kui praegu, vahendas Poola Suursaatkond Eestis ajalehte Rzeczpospolita.
Juba praegu on Poola sadamad Läänemerel ühed kõige kiiremini arenevad sadamad. Igal aastal kasvab neis käideldavate konteinerite arv umbes 16% (kõigi Läänemere sadamate keskmine juurdekasv on 9,2%).
2006. aastal teenindati Poola sadamates ligi 582 000 konteinerit. Kuna Läänemere suurima ümberlaadimissadama, Peterburi sadama ees seisavad piiratud infrastruktuuriliste arenguvõimaluste tõttu tõsised probleemid, siis on Gdanskil kavatsus Neevalinna esikoht lähimas tulevikus üle võtta ning võtta vastu isegi ookeanilaevu.
Seotud lood
The Arabian Business avaldas täna, et kaks
Hiina ettevõtet võitsid lepingu uue konteinerterminali ehitamiseks Saudi
Araabia sadamasse Jeddah Islamic Port (JIP).
Transiidikeskuse kontsern on käivitanud
kolm uut suurprojekti, mis peaksid rakenduma 2008 aastal ja mille aastaseks
kogukäibeks on planeeeritud üle miljardi krooni.
Kuna ärikinnisvara arendatakse reeglina vaid üürimiseks, on endale A-klassi büroopinna ostmine harvaesinev võimalus, mida edukal ettevõttel tasub väga tõsiselt kaaluda, rõhutab Tallinna südalinnas paikneva
Büroo 31 müügijuht Taavi Reimets ning lisab kogemusele tuginedes, et omanikuna tekib kasu nii kohe kui ka kaugemas tulevikus.