Tarbijakaitseameti peadirektor Helle
Aruniit tõdes, et tooteretseptidest ning muutunud pakenditest tuleb palju
segadust, mis nõudlikumaid tarbijaid ka nurisema paneb.
„Toodete koostise teemat oleme ka ise üles võtnud ja uurinud,“ ütles Aruniit, kelle kinnitusel pöörduvad nende ametisse aegajalt ka rahulolematud tarbijad. Oma suurimaks võiduks peab tarbijakaitseamet seda, et mitmed kohukeste tootjad tunnistasid, et on asendanud osa piimarasva taimse rasvaga ning nõustusid selle ka pakendile kirjutama.
Lihatooted võivad sisaldada maitseaineid, kuid allergeenid tuleb pakendil kindlasti välja tuua. Kui juust sisaldab taimseid rasvu, ei saa seda nimetada juustuks, ehkki ainult taimerasvast ka juustu teha ei saa.
Aruniit lisas, et näiteks hakkliha ei tohi ka müüa hakkliha nime all, kui sellesse on segatud sojajahu. „Oh sa poiss!“ hüüatas ta kuuldes, et Rakvere lihakombinaadi perehakkliha sisaldab sea- ja loomaliha kõrval ka sojat ning maitseaineid. „Läheme seda kindlasti kontrollima.“
„Hindadele ei saa me kätt ette panna,“ märkis Aruniit samas. Kui toidukauba kilohind tarbijale üle jõu kasvab, tuleb tal otsida lihtsalt väiksemat pakendit. Samas tasub endiselt vaadata ka kilohinda, kuna silma järgi on vahel üsna raske vahet teha, kas pakend sisaldab toodet 250 grammi või 145 grammi.
Seotud lood
Tarbijakaitseamet hoiatab tarbijaid WebCom
Services OÜ kaudu kauba ostmise eest, kust paljudel klientidel on küll raha
makstud, aga kaup saamata.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.