MTV Eesti juht Karoli Hindriks arvab, et
kulutab jõulukinkidele umbes 5000 krooni, eelarvet ta aga teinud ei ole.
„Ei oska öeldagi. Ma ei ole eriline kinkija. Unustan asjad viimasele minutile,“ oli Hindriks tänasest päevaküsimusest „Kui palju kulutad jõulukinkidele?“ üllatunud.
„Arvan, et teistele – emale, perele – kulub ca 5000 krooni. Kui ma iseend ja oma aasta alguse jõulureisi kulutustesse sisse arvestan, siis tuleb summa teine,“ märkis ta. Samas lisas Hindriks, et summa on väga umbkaudne, kuna eelarvet jõuludeks tehtud ei ole.
Seotud lood
Tele2 Eesti juhatuse esimehe ja
tegevjuhi Toomas Tiiveli sõnul ei ole nende perekonnas suurt jõulukingituste
tegemise kommet.
Kinnisvaraärimees Urmas Sõõrumaa
jõulukingituste peale ei larista, kuid keegi lähedastest tema sõnul tähelepanuta
küll ei jää.
Riigikogu liige Vilja Savisaar ei ole kiire
graafiku tõttu jõudnud veel välja mõelda, mida ta lähedastele jõuludeks
kingib.
Kui 2015. aastal tuli Spotifys lauale idee Discover Weekly funktsiooni loomiseks, ei olnud ettevõtte asutaja sellest eriti vaimustuses. Sellele vaatamata oli töötajatel piisavalt autonoomsust funktsiooni edasi arendada, luues seeläbi ülipopulaarse toote. CVKeskus.ee uuris Eesti tippjuhtidelt Kai Realolt ja Toomas Tamsarelt, kuidas mõjutab juhtimiskultuur töötajate lojaalsust ja tööandja ihaldusväärsust.