Uue reklaamiseaduse arutelul riigikogus
käisid poliitikud korduvalt välja mõtte, et alkoholireklaami keelustamise vastu
räägib kogemus tubakareklaami keelamisega, mis mängis trumbid kätte
suurfirmadele.
Eelnõu esimesel lugemisel läinud nädalal, kui keskerakondlased nõudsid alkoholi reklaamimise jõulist piiramist, kasutasid argumendina sigarette nii majandusminister Juhan Parts kui majanduskomisjoni esimees Urmas Klaas, kirjutas Postimees.
Majandusministeeriumi ekspertide hinnangule tuginenud Partsi sõnul pakub reklaam paratamatult inimestele ka teavet.
"Kui me tarbijale infot ei anna, siis me teatud mõttes anname eelise ettevõtetele või alkoholi puhul nendele kaubamärkidele, mis on juba turul," ütles minister, tõmmates paralleeli tubakareklaami üleüldise keeluga.
"See on olnud väga kasulik tootjatele, kelle kaubamärgid on üldteada. Uute [firmade] tulek turule on praktiliselt välistatud," hoiatas Parts ettevõtluskeskkonna ja vaba konkurentsi kahjustamise eest.
Partsi kinnitusel kehtestatakse tulevikus märksa karmimad nõuded reklaami sisule. Need peavad olema varustatud hoiatustega, millesarnaseid näeb ravimireklaamidel: "Tähelepanu! Tegemist on alkoholiga. Alkohol võib kahjustada Teie tervist!"
Seotud lood
Venemaa valitsus kiitis heaks seaduseelnõu,
mis keelustab täielikult tubaka ja tubakatoodete reklaami, edastas RIA
Novosti.
Kuna ärikinnisvara arendatakse reeglina vaid üürimiseks, on endale A-klassi büroopinna ostmine harvaesinev võimalus, mida edukal ettevõttel tasub väga tõsiselt kaaluda, rõhutab Tallinna südalinnas paikneva
Büroo 31 müügijuht Taavi Reimets ning lisab kogemusele tuginedes, et omanikuna tekib kasu nii kohe kui ka kaugemas tulevikus.