Riigikogu liikme Imre Sooääre teatel
valetab SL Õhtulehe ajakirjanik Kadri Paas oma tänases artiklis, väites, et
Sooäär on Saarte Liinide nõukogu liikme kaarti kellelegi jaganud.
“Ma ei ole seda kunagi teinud. Ka ei ole ma Kersti Tootsi „järjekorrast päästnud”. Kersti on mind ennast üks kord aidanud, kui mu oma auto paranduses oli. Olin ise autos ja kandsin ka kõik kulud ise.
Nõukogu liikmete kohustus ja vastutus on kontroll firma tegevuse üle ka koosolekute välisel ajal. Kadri Paasi loogika kohaselt tuleks vist ka piletikontrolörilt ka trammis piletit nõuta? Kaartide kasutamise kord on nõukogus kinnitatud ja mina selle vastu eksinud ei ole. Olen alati ise maksnud kõigil sõitudel nii broneeringutasu, kui ka ülesõidu eest vastavalt kehtestatud korrale.
Nõukogu liikme kaart pole ka mitte sooduskaart, kuna see ei anna mingit soodustust. Broneeringu hind on kaardiga isegi kallim, kui kõigile otse internetist ostes. Broneeringu võib endale igaüks teha või kohtade olemasolul selle sadamast osta. Kõik, kes broneerivad saavad samaväärse eelise järjekorras, nõukogu liikmetel mingit lisasoodustust või eelist ei ole.
Leian, et Õhtuleht on kahetsusväärselt taas kord fakte valeks väänanud ja ajakirjanik Kadri Paas peab vabandama,“ teatas Sooäär.
Seotud lood
Riigikogulane Imre Sooäär on Saarte Liinide
nõukogu liikmena kasutanud usinalt firma sooduskaarti, mis võimaldab tal
sõltumata reisi põhjusest alati järjekorrata praamile pääseda, Sooäär on kaarti
ka sõpradega jaganud, päästes praamijärjekorrast näiteks Hiiumaale sõitnud
Kersti Tootsi.
Rail Balticu Ülemiste terminali ehitustööd käivad: mitmed töövõtjad on juba kaasatud ja õige pea kuulutatakse välja veel neli hanget. Peagi alustatakse jalakäijate rõõmuks ka T1st Ülemiste Keskuseni viiva tunneli ehitamisega.