Sõpruse ringile kavandatava uue
kergliiklussilla kõik variandid maksavad kaks korda nii palju kui omal ajal
Turusild – linnavõimude meelest liiga palju – ja plaanile tõmmati pidurit.
Silda projekteerima asunud Läti firma Sia Vectors T pakkus linnale valida nelja erineva konstruktsiooniga silla varianti, mille ehitushind prognoosi järgi on vahemikus 35–42 miljonit krooni, kirjutas Tartu Postimees.
"Nii palju, et pole mõtet edasi projekteerida," nentis Tartu linnamajanduse osakonna juhataja Rein Haak, põhjendades, et sellise hinnaga silla ehitamine käiks lähiaastail linnale üle jõu.
Uue kergliiklussilla hinna keris Haagi sõnul kõrgele see, et sillaavast läbi kulgevate autode tõttu tuleks sild ehitada väga kõrge. Et aga sillale viivate panduste kalle ei tohi normide järgi ületada viit kraadi, venitavad pandused silla väga pikaks.
Seotud lood
Tänasest hakkab kehtima liiklusohutuse
eesmärgil suurveokite liikluspiirang Tallinna-Tartu maanteel
reedeti ajavahemikus 13-20.
Tartu Ülikool õppeprorektor Birute Klaas
ütles, et ülikoolide ja Üliõpilaskondade Liidu vahelise konflikti põhjustas
õppemaksu tõusu lubava seaduse erinev tõlgendus.
Kui 2015. aastal tuli Spotifys lauale idee Discover Weekly funktsiooni loomiseks, ei olnud ettevõtte asutaja sellest eriti vaimustuses. Sellele vaatamata oli töötajatel piisavalt autonoomsust funktsiooni edasi arendada, luues seeläbi ülipopulaarse toote. CVKeskus.ee uuris Eesti tippjuhtidelt Kai Realolt ja Toomas Tamsarelt, kuidas mõjutab juhtimiskultuur töötajate lojaalsust ja tööandja ihaldusväärsust.