• OMX Baltic1,25%294,32
  • OMX Riga1,32%888,34
  • OMX Tallinn0,07%1 876,84
  • OMX Vilnius1,93%1 141,74
  • S&P 5001,12%5 842,63
  • DOW 301,14%43 006,59
  • Nasdaq 1,46%18 552,73
  • FTSE 100−1,02%8 666,5
  • Nikkei 2250,77%37 704,93
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,93
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%96,55
  • OMX Baltic1,25%294,32
  • OMX Riga1,32%888,34
  • OMX Tallinn0,07%1 876,84
  • OMX Vilnius1,93%1 141,74
  • S&P 5001,12%5 842,63
  • DOW 301,14%43 006,59
  • Nasdaq 1,46%18 552,73
  • FTSE 100−1,02%8 666,5
  • Nikkei 2250,77%37 704,93
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,93
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%96,55
  • 14.12.07, 10:26
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tartu peab kuni 42 miljoni kroonist silda liiga kalliks

Sõpruse ringile kavandatava uue kergliiklussilla kõik variandid maksavad kaks korda nii palju kui omal ajal Turusild – linnavõimude meelest liiga palju – ja plaanile tõmmati pidurit.
Silda projekteerima asunud Läti firma Sia Vectors T pakkus linnale valida nelja erineva konstruktsiooniga silla varianti, mille ehitushind prognoosi järgi on vahemikus 35–42 miljonit krooni, kirjutas Tartu Postimees.
"Nii palju, et pole mõtet edasi projekteerida," nentis Tartu linnamajanduse osakonna juhataja Rein Haak, põhjendades, et sellise hinnaga silla ehitamine käiks lähiaastail linnale üle jõu.
Uue kergliiklussilla hinna keris Haagi sõnul kõrgele see, et sillaavast läbi kulgevate autode tõttu tuleks sild ehitada väga kõrge. Et aga sillale viivate panduste kalle ei tohi normide järgi ületada viit kraadi, venitavad pandused silla väga pikaks.

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele