Magusatootja Marmiton annab aasta lõpul
Pelgulinna sünnitusmaja toetusfondile üle sümboolse tšeki summaga 105 000
krooni, mis kogunes heategevuskampaaniast "Maiusta ja helista! Aita alustada
elu!".
Marmiton töötas välja spetsiaalse retseptuuri ja pakendiga vahvlikommi "Aita alustada elu", mille müük algas septembris, teavitas Pelgulinna sünnitusmaja toetusfond. Igalt müüdud vahvlikommilt laekus Pelgulinna sünnitusmaja toetuseks üks kroon. Saadav tulu läheb elutähtsa lootemonitori ostmiseks Pelgulinna sünnitusmajale.
Karula sõnul otsetakse kogunenud toetusraha eest sünnitusmajale väga vajalik lootemonitor, mille abil saab hinnata loote tervislikku seisundit raseduse ja sünnituse ajal. "Selle aparaadi abil saadav oluline teave võimaldab valida vajadusel parima abiandmise viisi, et säästa lapse ja ema tervist," selgitas ta.
Kampaania käigus tuletati meelde ka annetustelefone, kuhu helistades saab anda oma panuse Pelgulinna sünnitusmaja toetuseks. Telefoniannetustest laekus kampaania käigus ca 37 000 krooni ning annetustelefonid on avatud praegugi.
Seotud lood
Eestimaine magusatootja AS Marmiton ostis
AS Balti Sepiku küpsiste, piparkookide ja küüslauguleibade tootmise, tehingu
hind jäi ettevõtte juhi sõnul ühe miljoni euro piiridesse.
Kui 2015. aastal tuli Spotifys lauale idee Discover Weekly funktsiooni loomiseks, ei olnud ettevõtte asutaja sellest eriti vaimustuses. Sellele vaatamata oli töötajatel piisavalt autonoomsust funktsiooni edasi arendada, luues seeläbi ülipopulaarse toote. CVKeskus.ee uuris Eesti tippjuhtidelt Kai Realolt ja Toomas Tamsarelt, kuidas mõjutab juhtimiskultuur töötajate lojaalsust ja tööandja ihaldusväärsust.