Ligi 70% Eesti elanikest usub, et Eesti
pangandussektor on stabiilne ja nende raha kindlalt tallel, kuid veerand
vastanutest tundub selles kahtlevat.
Selgitamaks, kuidas Eesti elanik hindab erinevaid majanduse ees seisvaid riske ja erinevate arengustsenaariumide tõenäosust, viis TNS Emor Eesti Panga tellimusel ajavahemikus 30.10.–29.11.2007 15–74aastaste Eesti elanike seas läbi kolmevoorulise küsitluse, kirjutab Eesti Panga majandusajakiri Kroon ja Majandus.
Viimase aja kiiremas hinnakasvus näeb Eesti majandusedule ohtu ligikaudu 60% vastanutest. See suhtumine on üldjuhul omane kõigile sotsiaal-demograafilistele rühmadele, kuid kõrgharitud väljendavad sellist hinnangut siiski mõnevõrra vähem, selgus Emori uuringust.
Ligi 70% vastanutest usub, et Eesti pangandussektor on stabiilne ja nende raha kindlalt tallel, kuid veerand vastanutest tundub selles kahtlevat. Ettevõtjad ja üliõpilased on suhteliselt kindlamalt veendunud Eesti panganduse tugevuses. Ilmselt on nende puhul tegu suurema teadlikkusega pangandussüsteemist ja/või suurema positiivsuse, tahte ja usuga, et Eestil läheb hästi.
Kõigis sotsiaal-demograafilistes rühmades on suur osa vastanuist (kokku 75%) viimase paari aasta jooksul oma majandusotsustes ettevaatlikumaks muutunud (2004. aastal – siis, kui Eesti Pank oli äsja alustanud liigse optimismi ja kergekäelise laenamisega kaasneda võivate ohtude selgitamist – oli neid, kes tunnistasid, et on muutunud ettevaatlikumaks, vaid 64%).
Seotud lood
TNS Emori mais ja juunis
toimunud uuring näitab, et Eesti tarbijad tunnevad end oma toimetuleku
suhtes kindlalt.
Tutvumist majandusanalüütikute
soovituste-hoiatustega peab oluliseks tervelt 83% inimestest. Samas ei tea ka
väga tuntud ja sageli avalikult esinevaid analüütikuid keskeltläbi 60%
vastanutest, tuleb TNS Emori uuringust välja.
Turu-uuringute ASi korraldatud küsitlusest
selgus, et 2008. aasta märtsis vähenes Eesti elanike seas enim valitsuse ja
riigikogu usaldusväärsus.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.