Alates tänasest ei ole Tartu maanteel
sõitvatel raskeveokitel enam lubatud läbida Ülemiste viadukti, ümbersõit toimub
Suur-Sõjamäe ja Smuuli tee viadukti kaudu, teatas Tallinna linn.
"Suunates raskeveokid linna südamest eemale, väheneb liikluskoormus kesklinnas," ütles Tallinna abilinnapea, kelle sõnul seisneb piirangu mõte selles, et vähendada liikluskoormust niigi tiheda liiklusega ristmikul.
"Raskeveokitel tuleb teisele poole raudteed pääsemiseks kasutada Suur-Sõjamäe tänavat ja Smuuli tee viadukti. Sellega suunatakse Ülemiste viadukti alla rohkem ühistransporti ja tavasõidukeid, mis peaks omakorda lühendama sõitjate linna sissesõidule kuluvat aega, seda eriti tipptunni ajal," rääkis Mutli.
Raskeveokite, ehk siis haagisega veoautode, mille täismass on üle 10 tonni (autorong), ümbersuunamiseks paigaldas AS Signaal ka vastavad liiklusmärgid (dubleeritult), enne Ülemiste ristmikku (Järvevana tee, Tartu maantee).
Järgmise aasta plaanidesse kuulub Mutli sõnul plaan suunata ka linnast väljuvad raskeveokid kesklinnast mööda.
Seotud lood
Tänasest hakkab kehtima liiklusohutuse
eesmärgil suurveokite liikluspiirang Tallinna-Tartu maanteel
reedeti ajavahemikus 13-20.
Kui 2015. aastal tuli Spotifys lauale idee Discover Weekly funktsiooni loomiseks, ei olnud ettevõtte asutaja sellest eriti vaimustuses. Sellele vaatamata oli töötajatel piisavalt autonoomsust funktsiooni edasi arendada, luues seeläbi ülipopulaarse toote. CVKeskus.ee uuris Eesti tippjuhtidelt Kai Realolt ja Toomas Tamsarelt, kuidas mõjutab juhtimiskultuur töötajate lojaalsust ja tööandja ihaldusväärsust.