Rahvusvaheline tehnoloogiaettevõte NCR
alustas Leedu kaupluseketis IKI esimeste iseteeninduskassade katsetamist, mis
peaksid tulevikus oluliselt vähendama kassajärjekordi kaubanduskeskustes.
NCR FastLane iseteenindusterminalis saavad kliendid ise kassas oma kaubad registreerida ning seejärel nende eest tasuda, vähendades nii vajadust kassapidajate järele, teatas terminale paigaldav IT-ettevõte New Vision.
New Vision Eesti müügijuht Kaja Lust ütles, et loodetavasti jõuavad terminalid peatselt ka meie kauplustesse, läbirääkimised siinsete partneritega on alanud.
NCR FastLane iseteenindusterminalide kasutamisel saavad kauplused suurendada teeninduspunktide arvu. Kuna mitut terminali jälgib üks kaupluse töötaja, vabaneb peale süsteemi juurutamist enam personali klientide paremaks teenindamiseks ostusaalis.
New Vision on Baltimaades tegutsev IT-ettevõte, mis pakub klienditeenindust ja efektiivsust suurendavaid jaekaubandussüsteeme. Ettevõttes töötab 140 IT-spetsialisti.
NCR on ülemaailmne tehnoloogiaettevõte, mis pakub iseteeninduse ja muid tugisüsteeme nii jaekaubandus-, finants- , turismi-, tervishoiu- kui ka meelelahutusvaldkonna ettevõtetele.
Seotud lood
Aripaev.ee Kuumal Toolil istus Rimi Eesti
Food tegevjuht Ruth Laatre, kes lubas, et kassajärjekorrad lühenevad
kindlasti.
Kui 2015. aastal tuli Spotifys lauale idee Discover Weekly funktsiooni loomiseks, ei olnud ettevõtte asutaja sellest eriti vaimustuses. Sellele vaatamata oli töötajatel piisavalt autonoomsust funktsiooni edasi arendada, luues seeläbi ülipopulaarse toote. CVKeskus.ee uuris Eesti tippjuhtidelt Kai Realolt ja Toomas Tamsarelt, kuidas mõjutab juhtimiskultuur töötajate lojaalsust ja tööandja ihaldusväärsust.