Aripaev.ee Kuumal Toolil istus Rimi Eesti
Food tegevjuht Ruth Laatre, kes lubas, et kassajärjekorrad lühenevad
kindlasti.
Lugeja küsis Laatrelt, millal tuleb aeg, kui hakkate oma kassasid otstarbeliselt kasutama.
Laatre kommenteeris, et lahti olevate kassade arv on sõltuvuses kaupluse käibest ja külastajate arvust ja seda planeerib kaupluse juhataja koos kassaosakonna juhatajaga.
"Probleemid ja järjekorrad tekivad peamiselt siis, kui korraga haigestub mitu töötajat või on müüjad emana sunnitud koju jääma haigestunud lapsega. Kliendivoogu pole võimalik 100% ette planeerida, aga külastatavuse analüüsiga tegeleme pidevalt ja kindlasti lühenevad ka kassajärjekorrad," ütles Laatre.
Loe täispikka online-intervjuud
siinSeotud lood
Rimi Baltic Groupi 2007. aasta kümne kuu
käive kasvas aasta varasemaga 20%, Eestis aga oli tõus vaid 5%.
Rahvusvaheline tehnoloogiaettevõte NCR
alustas Leedu kaupluseketis IKI esimeste iseteeninduskassade katsetamist, mis
peaksid tulevikus oluliselt vähendama kassajärjekordi kaubanduskeskustes.
Täna teenindavad Rimi Tallinnas super- ja
hüpermarketite kassades kliente 20 Rimi juhtkonna liiget, sealhulgas Rimi Eesti
Food tegevjuht Ruth Laatre.
Rimi juht Ruth Laatre leiab, et Rimi
kauplusi ei ole mõtet võrrelda endiste Citymarketitega, kuna need olid edukad
teistsugusel ajal.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.