Reisibüroo Estravel käive ületas
mullu esmakordselt miljardi krooni piiri, teatas firma.
Estraveli hinnangul tugevdasid nad sellega oma positsiooni Eesti
reisiteenuste turul.
Estravel ASi tehniline müügikäive oli 2007. aastal 1 001 530 434 krooni ehk 11,2 protsenti enam kui aasta varem. Samal ajal teenis firma auditeerimata andmetel 29,7 miljonit krooni kasumit, mida on 5,4 miljoni krooni võrra vähem kui 2006. aastal.
Eelmise aasta lõpuks saavutas Estravel tänu lennupiletite müügile hinnanguliselt ligikaudu 37 protsendilise turuosa. Kogu aasta lõikes täitis Estravel üle 135 000 reisitellimuse. 64 protsenti firma müügitulemusest moodustas müük äriklientidele ja 36 protsenti eraklientidele.
Suurima osa müügikäibest ehk 52,3 protsenti hõlmas rahvusvaheliste lennupiletite müük. Hotellimajutuse müük moodustas 16,5 protsenti ja reisipakettide müük 12,5 protsenti. Kõige enam kasvas mullu rahvusvaheliste rongipiletite ning valmisreiside müük. Nende teenuste lõikes oli kasv vastavalt 30,1 ja 26,5 protsenti.
Estraveli tegevdirektori Anne Samliku sõnul toimus Eesti turismisektoris eelmisel aastal mõõdukas kasv, mida iseloomustas ühtlasi ka tihenev konkurents. „Eesti turismifirmade, sealhulgas Estraveli, tegevusele avaldas kindlasti mõju Eestisse saabuvate välisturistide arvu vähenemine.
Majanduse jahtumine ei ole aga vähendanud eestlaste reisihuvi ja näeme, et eeskätt erakliendi ostumahud kasvavad ka alanud aastal,“ kommenteeris Samlik.
Suomen Matkatoimisto (SMT) kaudu Finnairi kontserni kuuluv Estravel tähistab tänavu oma 20. tegutsemisaastat. Kahe kümnendi jooksul on firma kasvanud Eesti ja Balti riikide suurimaks reisibürooks. 11 Eesti ja 1 Läti filiaaliga ning Leedu tütarettevõttega reisibüroos töötab hetkel 217 inimest.
Seotud lood
Reisibüroo Estravel teenis eelmisel aastal
enam kui miljardi krooni suuruse käibe juures 21 miljonit krooni kasumit.
Reisibüroo Estravel esitles täna oma uut
umbes 4 miljonit krooni maksma läinud logo, mille uuenduskuur on otseselt seotud
büroo 20. juubelisünnipäevaga ja püüdlusega teenindada ärikliendi kõrval üha
rohkem eraklienti.
Estraveli tegevjuhi Anne Samliku sõnul
maksis kalleim nende korraldatud privaatreis üle miljoni krooni.
Eesti reisibüroode turuliider Estravel müüs
2006. aastal reisiteenuseid enam kui 887 miljoni krooni eest (2005. a 700
miljonit), kasvatades käivet 27%.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.