Reisibüroo Estravel esitles täna oma uut
umbes 4 miljonit krooni maksma läinud logo, mille uuenduskuur on otseselt seotud
büroo 20. juubelisünnipäevaga ja püüdlusega teenindada ärikliendi kõrval üha
rohkem eraklienti.
„Meie senine logo on pärit nõukogude aja lõpust ning tänaste trenditeadlike klientide jaoks juba väsinud,“ kommenteeris logovahetuse vajadust Estraveli tegevjuht Anne Samlik.
Estravel loodi 23. augustil 1988. aastal ja ettevõte on Eestis reisibüroode seas vanuselt teine. „Me oleme väga stabiilselt liikunud,“ ütles Samlik käibe ühtlase, kuid järjepideva kasvu kohta läbi 20aastase ajaloo.
Eestlaste reisimine Estraveli töötatud 20 aasta jooksul sai alguse 1988. aastal, kui esimesed valitud õnnelikud sõitsid Soome. Reisibüroo teenistuses oli Euroopa reiside tarbeks Eesti ainuke ja otse tehasest tulnud kahekordne buss, mille saatuse järele küsides selgub, et see sõidab tänaseni, nüüd küll juba Norra teedel. Uurides Anne Samlikult, kuhu toimus esimene Estraveli reis, arvab ta selle olevat hoopis Soomest Eestisse toimunud.
1992. aastast hakkas reisibüroo vahendusel saama Lääne-Euroopasse, eelkõige Saksamaale ning toimusid ka esimesed tšarterreisid Tuneesiasse. 1996. aastal algasid soomlaste eeskujul reisid Kanaari saartele ning 1998. aastal muutus populaarseks sihtkohaks Türgi.
2000. aastast algas Lõuna-Ameerika ja Egiptuse võidukäik, millest viimane kestab siiani. Estraveli juhtkonna meenutuste põhjal selgus, et tol ajal sai näiteks Tšiilis ära käia 3000kroonise lennupileti eest. 2006. aastal muutus populaarseks India ja 2008. aastal ning edaspidi on eestlane Aasia, eelkõige Tai ja India avastamise suunal. Kindlasti muutuvad käidavateks sihtpunktideks Malaisia, Vietnam ja Hiina.
2007. aasta käibe-eesmärgiks oli reisibüroo seadnud miljard krooni. „Eesmärk oli miljard ja me täitsime selle,“ lausu Samlik.
2007. aasta kõige populaarsem sihtkoht olid Estraveli andmetel Helsingi, Brüssel, Stockholm, Vilnius. „Tüüpilised lühikese ärireisi sihtkohad,“ kommenteeris Estravel AS asepresident Mauri Saarend.
Estravel on üle miljardi kroonise käibega reisibüroo, mis annab tööd kokku 263 inimesele. Estravelil on Eestis 11 kontorit ning täisteenindusega kontorid Riias ja Vilniuses. Estraveli põhiomanik on Soome üks suurimaid ja vanimaid reisibüroosid Suomen Matkatoimisto OY (SMT), mis kuulub 100% lennufirmale Finnair.
Seotud lood
Logo vahetus ja uue visuaalse identiteedi
kasutuselevõtmine läks Eesti Energiale maksma 11 miljonit krooni.
Gady (21) ostis Vinni-Puhhi Matkaklubi
OÜ-lt matkareisi Rumeenia mägedesse vahemikus 5. kuni 18. augustini. Kuus päeva
pidi ta mägedes täiesti üksi "seiklema", milles süüdistab nimetatud reisibürood,
kirjutas venekeelne nädalaleht Den za Dnjom.
Ärimees Olari Taal omandas hiljuti ligi
veerandi Eesti edukaima online-reisifirma Bookinghouse.net
aktsiatest.
Reisibüroo Estravel käive ületas
mullu esmakordselt miljardi krooni piiri, teatas firma.
Estraveli hinnangul tugevdasid nad sellega oma positsiooni Eesti
reisiteenuste turul.
2018. aastal Leedus loodud ühisrahastusplatvormi
Profitus idee sündis järk-järgult, kui kinnisvara ostjate ja müüjatega suheldes ning kinnisvaraprojekte arendades võis näha inimeste üha suurenevat investeerimishuvi.