Port Artur Grupi väitel rikutakse Pärnu
kesklinna parkimismaja ehitades hoonestusõiguse konkursi tingimusi,
linnavalitsuse arvates olid tingimused kõigile ühesugused, nüüd aga kisuvad
naabrid riidu.
“Algul kuulutati välja 1000 meetri jooks. 500 meetri pärast öeldi, et aitab küll,” ütles Port Artur Grupi nõukogu esimees Kaido Kruusoja, kelle sõnul anti Lai 7 kinnistu linnale tasuta parkimismaja ehitamiseks ja kesklinna parkimisprobleemide leevendamiseks, nüüd aga tehakse sinna toidupood ja ühe kaubamaja parkla, kirjutab Pärnu Postimees.
Konkursi üheks tingimuseks oli, et maja esimesele korrusele võib kuni viis protsenti hoone mahust projekteerida Aida tänava poolsesse külge kaubanduspindu, samuti võib hoones ette näha põhifunktsiooniga seotud teenindust: rehviremonti, autopesu või muud sarnast.
Naabermajade omanike vahel algasid erimeelsused, kui Lai 7 kinnistu Aida 10 poolsesse külge seina püstitamiseks ettevalmistusi hakati tegema. Kruusoja tegi ettepaneku mõlema maja keldritasand ühise parkimisruumi tekitamiseks liita ja selleks servituudileping sõlmida.
“Miks ma peaks lastelaste eest otsustama, et kahe maja keldrist läbi peab saama?” küsib Win Marketsi ja Pärnu Keskuse üks omanikke Rein Kõgel selle pakkumise peale.
Seotud lood
Viimasel ajal on suurenenud välisriikidest
varastatud sõidukite hulk, mida üritatakse Eestis registreerida võltsitud
registreerimistunnistuse ja ostudokumentide alusel. Probleemiks on välisriigis
renditud sõiduautode varastamine.
OÜ Kivimäe Puhkekodu, kes soetas Pärnu vana
haigla hooned ja Sillutise 6 kinnistu, soovib enamiku hoonetest korteritena ja
väiksema osa äripindadena kasutusele võtta, kirjutas Pärnu Postimees.
Port Artur Grupp kavatseb seoses kaupmeeste
jätkuva huviga kaubanduspindade vastu laiendada Port Artur 2 kolmanda
korruse ja suurema parkimisplatsi arvelt ning ehitus peaks valmima järgmisel
aastal.
Pärnu linnavalituse kokkuhoiukava kohaselt
hakkavad ametnikud isiklike mobiiltelefonide kasutamise eest edaspidi väiksemat
kompensatsiooni saama, samuti loobub linn osa sõiduautode liisimisest.
Kui 2015. aastal tuli Spotifys lauale idee Discover Weekly funktsiooni loomiseks, ei olnud ettevõtte asutaja sellest eriti vaimustuses. Sellele vaatamata oli töötajatel piisavalt autonoomsust funktsiooni edasi arendada, luues seeläbi ülipopulaarse toote. CVKeskus.ee uuris Eesti tippjuhtidelt Kai Realolt ja Toomas Tamsarelt, kuidas mõjutab juhtimiskultuur töötajate lojaalsust ja tööandja ihaldusväärsust.