• OMX Baltic0,75%290,3
  • OMX Riga0,09%872,51
  • OMX Tallinn0,18%1 822,25
  • OMX Vilnius1,09%1 134,57
  • S&P 5000,53%6 071,17
  • DOW 300,38%44 882,13
  • Nasdaq 0,25%19 681,75
  • FTSE 1001,04%8 646,88
  • Nikkei 2250,24%39 609,25
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%102,3
  • OMX Baltic0,75%290,3
  • OMX Riga0,09%872,51
  • OMX Tallinn0,18%1 822,25
  • OMX Vilnius1,09%1 134,57
  • S&P 5000,53%6 071,17
  • DOW 300,38%44 882,13
  • Nasdaq 0,25%19 681,75
  • FTSE 1001,04%8 646,88
  • Nikkei 2250,24%39 609,25
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%102,3
  • 29.01.08, 17:36
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

EAS: kui teenindus on ok, antakse muu andeks

Ettevõtluse Arendamise Sihtasutuse (EAS) turismiarenduskeskuse direktori asetäitja Marje Braunbrück rääkis, et Eesti turismi peamine valupunkt on madal teeninduse tase ja kesine turismitoodete valik.
Braunbrück rääkis tänasel turismialasel seminaril, et reisil tahavad inimesed kogeda midagi erilist, nagu head kvaliteeti, teenindust, atmosfääri või hinda. „Sellest loetelust on teenindus kõige olulisem, kui see on ok, antakse muu andeks,“ ütles ta.
Braunbrück rõhutas, et peame eristuma hea teenindusega. „Me ei löö enam odavate hindadega, võib-olla ainult norrakaid. Inglismaa jaoks pole Eesti enam odav,“ rääkis ta.
Braunbrück viitas viimastele Soome turistide küsitlustele, mis näitasid, et eestlane ei tervita ning et turistid (soomlased) ei ole teretulnud. „Soomlaste kehvem osa jääb hästi silma, tegelikult on nende hulgas ka toredaid inimesi,“ ütles Braunbrück.
„Soomlasi väheneb ka seetõttu, et paljud on juba siin käinud ning meil pole head toodet pereturismis,“ tõdes ta.
Ta tõi veel teenindusprobleemides välja negatiivsed hoiakud ja mentaliteedi ning selle, et juhid ei väärtusta teenindajat ja teenindust.
Braunbrück tunnistas, et Eestil pole pakkuda piisavalt põnevaid turismitooteid. “Järgmiseks probleemiks on transport – meil on vähe lennuliine ning meil puuduvad odavlennufirmad,” rääkis ta. “Sihtkoha valikul vaadatakse hinda ja kui lihtne on sinna kohale saada,“ lisas ta.
Braunbrück ütles, et samal ajal, kui Eestis väheneb turistide arv, näitavad Läti ja Leedu häid trende.

Seotud lood

Uudised
  • 29.01.08, 16:13
Spetsialist: Eesti turismiettevõtjad ei oska toodet luua
Tänasel turismialasel seminaril rääkis TÜ Pärnu kolledži turismimajanduse dotsent Heli Tooman, et üks suurimaid puudusi Eesti turismis on ebaselgus asutuste toodetes või nende puudumine.
Uudised
  • 31.01.08, 16:02
Estravel: head teenindust tahetakse ka odavama hinna eest saada
Estravel AS tegevjuhi Anne Samliku kinnitusel ei jahuta jahenev majandus inimeste reisikirge, küll aga võib pidurduda ostumahu kasv ning head teenindust tahetakse saada ka odavama hinna eest.
  • ST
Sisuturundus
  • 30.01.25, 13:14
Haapsalu Uksetehas: kliendid innustavad looma uusi tooteid
Kuigi Haapsalu Uksetehase nime järgi võiks arvata, et tegemist on uksetootjaga, siis tegelikult valmistatakse Haapsalu külje all Uuemõisas ka aknaid. Ettevõte on keerulised ajad edukalt üle elanud ja tänavu plaanib avada esindussalongi ka Tartus.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Äripäeva TOPid

Tagasi Äripäeva esilehele