• OMX Baltic0,12%292,53
  • OMX Riga−0,49%885,3
  • OMX Tallinn0,31%1 863,98
  • OMX Vilnius−0,34%1 136,95
  • S&P 500−1,39%5 521,52
  • DOW 30−1,3%40 813,57
  • Nasdaq −1,96%17 303,01
  • FTSE 1000,02%8 542,56
  • Nikkei 2250,72%37 053,1
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,92
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%93,49
  • OMX Baltic0,12%292,53
  • OMX Riga−0,49%885,3
  • OMX Tallinn0,31%1 863,98
  • OMX Vilnius−0,34%1 136,95
  • S&P 500−1,39%5 521,52
  • DOW 30−1,3%40 813,57
  • Nasdaq −1,96%17 303,01
  • FTSE 1000,02%8 542,56
  • Nikkei 2250,72%37 053,1
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,92
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%93,49
  • 31.01.08, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

flyLAL lubab Tallinnas alustada hinnaliidrina

Tõsi, odavad lennud toimuvad vahemaandumisega Vilniuses, millele kulub kuni 2,5 tundi. "Uued lennuliinid läbi Vilniuse avatakse suvehooaja algusega 30. märtsil," ütles Pukšta.
Samuti alustab flyLAL märtsist lende Riia lennujaamast. flyLALi välissuhete direktor Liutauras Tarabrinas ütles, et kuna Riia lennujaam on Balti riikides kõige kiiremini arenev lannujaam, siis plaanivad nad sealt pakkuda rohkem otselende. "Tallinnast otselendude pakkumine on pigem pikaajaline plaan," lisas ta. "Kuid sellest suvest alustame koostööd Eesti reisiagentuuridega, kellele pakume otselende Tallinnast eritellimuste alusel," rääkis Tarabrinas.
Estonian Airi tegevjuht Andrus Aljas ütles, et Leedu flyLAL ei pane neid üle reageerima, sest kahe lennufirma sihtkohad kattuvad.
"flyLALi tulekuga ei muutu meie jaoks midagi oluliselt," rääkis Aljas. "flyLAL ei paku sellist sihtkohta, kuhu meie ei lenda, seega üle me ei reageeri," lisas ta.
"Hinda pikemas perspektiivis ei suuda flyLAL üle lüüa, oleme nendega samas hinnaklassis," ütles Aljas.
flyLALi tulekuga muutub klientidele valik paremaks. "See on tervitatav, kui lendamine muutub eestlaste hulgas populaarsemaks. Kahte firmat kombineerides on võimalusi rohkem," märkis Aljas.
Pukšta ütles, et firma eesmärk on sellel aastal kahekordistada nii reisijate kui ka Vilniusest algavate sihtkohtade arv. Kui reisijate arv kahekordistub, on see üks miljon reisijat aastas. flyLALi eesmärk on pakkuda ka otselende Vilniuse ja endiste Nõukogude Liidu riikide vahel.

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele