• OMX Baltic−0,05%272,79
  • OMX Riga−0,15%874,26
  • OMX Tallinn−0,46%1 752,26
  • OMX Vilnius−0,1%1 048,12
  • S&P 5000,39%5 996,13
  • DOW 300,61%43 997,48
  • Nasdaq 0,05%19 279,93
  • FTSE 100−0,84%8 072,39
  • Nikkei 2250,3%39 500,37
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,93
  • GBP/EUR0,00%1,21
  • EUR/RUB0,00%104,57
  • OMX Baltic−0,05%272,79
  • OMX Riga−0,15%874,26
  • OMX Tallinn−0,46%1 752,26
  • OMX Vilnius−0,1%1 048,12
  • S&P 5000,39%5 996,13
  • DOW 300,61%43 997,48
  • Nasdaq 0,05%19 279,93
  • FTSE 100−0,84%8 072,39
  • Nikkei 2250,3%39 500,37
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,93
  • GBP/EUR0,00%1,21
  • EUR/RUB0,00%104,57
  • 06.02.08, 10:24
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

A. Le Coq hakkab siirupeid tootma

Eesti suurim joogitootja A. Le Coq siseneb siirupite turule ning toob müügile naturaalset mahla sisaldavad Aura siirupid.
Ettevõtte eesmärgiks on saada käesoleva aastaga 15% turuosa Eesti siirupiturul, teatas ettevõte.
A. Le Coqi juhi Tarmo Noobi sõnul on ettevõte juba pikemat aega planeerinud siirupite turule sisenemist, kuna vastav tehnoloogia ja tooraine on ettevõttel juba varasemalt olemas. „Siirupid moodustavad ühe osa kogu joogiturust, millel A. Le Coq veel tänaseni tegutsenud ei ole,” kommenteeris Noop uude segmenti sisenemist. Ettevõtte juht märkis, et uude segmenti sisenemine sobib kokku ka A. Le Coqi visiooniga olla juhtiv joogitootja Eestis.
Noobi hinnangul eristub nende toode turul olevatest analoogidest just tervisliku mahlasisalduse poolest. “Usume, et tänu tervislikule, 25% mahlasisaldusega siirupitele saavutame aasta lõpuks 15% turuosa,” on Noop kindel.
Eestis on siirupite turu mahuks ca 17-19 miljonit liitrit arvestatuna ümber valmisjoogile vastavalt tootjate poolt antud soovituslikule lahjendusvahekorrale.
Uued Aura siirupid on suunatud eelkõige lastega peredele, kus on sageli tarvis valmistada suurtes kogustes mahlajooki.
A Le Coq on Eesti suurim joogitootja, kelle toodete sortimendis on 10 tootegruppi, neist suurimad on õlu, vesi, mahl ja karastusjook. Eesti suurima joogitootja kogumüük tõusis 2007. aastal kokku üle 138 miljoni liitri, kasvades 2006 aastaga võrreldes 8%. A. Le Coq olulisemateks brändideks on A. Le Coq, Fizz, Aura ja Limonaad.

Seotud lood

Uudised
  • 22.01.08, 15:33
A. Le Coqi müük kasvas eelkõige energiajookide abil
Eesti suurima joogitootja A. Le Coq käive kasvas mullu 2006. aastaga võrreldes 8,1%, kusjuures enim kasvas energiajookide müük.
Uudised
  • 24.04.08, 15:29
A. Le Coq investeeris 3,6 miljonit külma õllesse
Ettevõtte turundusjuht Katrin Verniku tutvustas A. Le Coqi suveplaane, mille põhiidee on hakata müüma külma õlut.
Uudised
  • 25.10.07, 12:25
A. Le Coqi käive kasvas kolmandas kvartalis kümnendiku võrra
ASi A. Le Coq kolmanda kvartali käive kasvas 10,7 protsenti 20,4 miljoni euroni (319,2 miljoni kroonini), selgub õlletehase emaettevõtte Olvi majandustulemustest.
Uudised
  • 27.11.07, 07:54
A. Le Coq hoiab tööjõu arvel kokku
Tänane Äripäev kirjutab, et selle aasta logistikateoks valiti ASi A. Le Coq valmistoodangu tootmisliini transpordi automatiseerimine. Aastas hoiab see kokku 55 000 inimtööjõutundi.
  • ST
Sisuturundus
  • 08.11.24, 08:00
Heast palgast enam ei piisa? Mis teeb tööandja ihaldusväärseks?
Kui 2015. aastal tuli Spotifys lauale idee Discover Weekly funktsiooni loomiseks, ei olnud ettevõtte asutaja sellest eriti vaimustuses. Sellele vaatamata oli töötajatel piisavalt autonoomsust funktsiooni edasi arendada, luues seeläbi ülipopulaarse toote. CVKeskus.ee uuris Eesti tippjuhtidelt Kai Realolt ja Toomas Tamsarelt, kuidas mõjutab juhtimiskultuur töötajate lojaalsust ja tööandja ihaldusväärsust.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele