Eesti suurim joogitootja A. Le Coq siseneb
siirupite turule ning toob müügile naturaalset mahla sisaldavad Aura
siirupid.
Ettevõtte eesmärgiks on saada käesoleva aastaga 15% turuosa Eesti siirupiturul, teatas ettevõte.
A. Le Coqi juhi Tarmo Noobi sõnul on ettevõte juba pikemat aega planeerinud siirupite turule sisenemist, kuna vastav tehnoloogia ja tooraine on ettevõttel juba varasemalt olemas. „Siirupid moodustavad ühe osa kogu joogiturust, millel A. Le Coq veel tänaseni tegutsenud ei ole,” kommenteeris Noop uude segmenti sisenemist. Ettevõtte juht märkis, et uude segmenti sisenemine sobib kokku ka A. Le Coqi visiooniga olla juhtiv joogitootja Eestis.
Noobi hinnangul eristub nende toode turul olevatest analoogidest just tervisliku mahlasisalduse poolest. “Usume, et tänu tervislikule, 25% mahlasisaldusega siirupitele saavutame aasta lõpuks 15% turuosa,” on Noop kindel.
Eestis on siirupite turu mahuks ca 17-19 miljonit liitrit arvestatuna ümber valmisjoogile vastavalt tootjate poolt antud soovituslikule lahjendusvahekorrale.
Uued Aura siirupid on suunatud eelkõige lastega peredele, kus on sageli tarvis valmistada suurtes kogustes mahlajooki.
A Le Coq on Eesti suurim joogitootja, kelle toodete sortimendis on 10 tootegruppi, neist suurimad on õlu, vesi, mahl ja karastusjook. Eesti suurima joogitootja kogumüük tõusis 2007. aastal kokku üle 138 miljoni liitri, kasvades 2006 aastaga võrreldes 8%. A. Le Coq olulisemateks brändideks on A. Le Coq, Fizz, Aura ja Limonaad.
Seotud lood
Eesti suurima joogitootja A. Le Coq käive
kasvas mullu 2006. aastaga võrreldes 8,1%, kusjuures enim kasvas energiajookide
müük.
Ettevõtte turundusjuht Katrin Verniku
tutvustas A. Le Coqi suveplaane, mille põhiidee on hakata müüma külma õlut.
ASi A. Le Coq kolmanda kvartali käive
kasvas 10,7 protsenti 20,4 miljoni euroni (319,2 miljoni kroonini), selgub
õlletehase emaettevõtte Olvi majandustulemustest.
Tänane Äripäev kirjutab, et selle aasta
logistikateoks valiti ASi A. Le Coq valmistoodangu tootmisliini transpordi
automatiseerimine. Aastas hoiab see kokku 55 000 inimtööjõutundi.
Kui 2015. aastal tuli Spotifys lauale idee Discover Weekly funktsiooni loomiseks, ei olnud ettevõtte asutaja sellest eriti vaimustuses. Sellele vaatamata oli töötajatel piisavalt autonoomsust funktsiooni edasi arendada, luues seeläbi ülipopulaarse toote. CVKeskus.ee uuris Eesti tippjuhtidelt Kai Realolt ja Toomas Tamsarelt, kuidas mõjutab juhtimiskultuur töötajate lojaalsust ja tööandja ihaldusväärsust.