Ettevõtte turundusjuht Katrin Verniku
tutvustas A. Le Coqi suveplaane, mille põhiidee on hakata müüma külma õlut.
„Päike paistab, ilm läheb ilusamaks, kohe on käes soe ilus suvi. Soe suvi ja külm õlu täiendavad üksteist,“ leidis ka õllefirma juhataja Tarmo Noop.
Extra Cols on uus serveerimise kontseptsioon, kus õlut pakutakse tavapärasest külmemal temperatuuril, sest külm õlu on lihtsalt parem.
Poodidesse tulevad uued külmikud, mis jahutavad humalajoogi -2 kraadini, mis on 8 kraadi vähem kui praegused külmikud. Baaridesse tulevad erilised jääpilarid, kust serveeritakse jahedat õlut.
Ettevõte investeeris kontseptsiooni 3,6 miljonit krooni.
Turule tuleb ka uus õlu Dry Ice, millesse investeeriti 14,3 miljonit krooni. Noop rõhutas pudeli pika kaela olulisust, et seda on nii lihtne avada.