Ettevõtte turundusjuht Katrin Verniku
tutvustas A. Le Coqi suveplaane, mille põhiidee on hakata müüma külma õlut.
„Päike paistab, ilm läheb ilusamaks, kohe on käes soe ilus suvi. Soe suvi ja külm õlu täiendavad üksteist,“ leidis ka õllefirma juhataja Tarmo Noop.
Extra Cols on uus serveerimise kontseptsioon, kus õlut pakutakse tavapärasest külmemal temperatuuril, sest külm õlu on lihtsalt parem.
Poodidesse tulevad uued külmikud, mis jahutavad humalajoogi -2 kraadini, mis on 8 kraadi vähem kui praegused külmikud. Baaridesse tulevad erilised jääpilarid, kust serveeritakse jahedat õlut.
Ettevõte investeeris kontseptsiooni 3,6 miljonit krooni.
Turule tuleb ka uus õlu Dry Ice, millesse investeeriti 14,3 miljonit krooni. Noop rõhutas pudeli pika kaela olulisust, et seda on nii lihtne avada.
Seotud lood
Soome poodidest on suveajal üha vähem
võimalust külma õlut leida, kuna poed vähendavad sellist "energia
raiskamist".
Viru Õlu juht Ott Licht arvas, et nii külma
õlut, kui A. Le Coq sel suvel pakkuda tahab, ei ole hea juua.
Tänane Äripäev kirjutab, et selle aasta
logistikateoks valiti ASi A. Le Coq valmistoodangu tootmisliini transpordi
automatiseerimine. Aastas hoiab see kokku 55 000 inimtööjõutundi.
A.Le Coqi juhtaja Tarmo Noop möönis firma
õllesuve tutvustusel, et õlleturg on juba teist aastata languses ja suvel on
oodata 30% hinnatõusu.
Kui 2015. aastal tuli Spotifys lauale idee Discover Weekly funktsiooni loomiseks, ei olnud ettevõtte asutaja sellest eriti vaimustuses. Sellele vaatamata oli töötajatel piisavalt autonoomsust funktsiooni edasi arendada, luues seeläbi ülipopulaarse toote. CVKeskus.ee uuris Eesti tippjuhtidelt Kai Realolt ja Toomas Tamsarelt, kuidas mõjutab juhtimiskultuur töötajate lojaalsust ja tööandja ihaldusväärsust.