ASi A. Le Coq kolmanda kvartali käive
kasvas 10,7 protsenti 20,4 miljoni euroni (319,2 miljoni kroonini), selgub
õlletehase emaettevõtte Olvi majandustulemustest.
Eelmise aasta kolmandas kvartalis oli A. Le Coqi käive 18,4 miljonit eurot (288 miljonit krooni). Ettevõtte müügimaht kasvas samal ajal ühe protsendi võrra 37,239 miljoni liitrini.
A. Le Coqi üheksa kuu käive kasvas 19 protsenti 56,7 miljoni euroni (887 miljoni kroonini) ning müügi maht 7,4 protsenti 106 miljoni liitrini. Olvi kvaratalitulemuste kommentaari kohaselt oli kõige kiirem kasv energiajookide ning long drinkide segmendis. Kiire oli ka mahlade müügimahu kasv.
A. Le Coqi üheksa kuu tegevuskasum kasvas 8,5 protsendi võrra 8,8 miljoni euroni (137,7 miljoni kroonini).
Seotud lood
Tänane Äripäev kirjutab, et selle aasta
logistikateoks valiti ASi A. Le Coq valmistoodangu tootmisliini transpordi
automatiseerimine. Aastas hoiab see kokku 55 000 inimtööjõutundi.
Eesti suurim joogitootja A. Le Coq siseneb
siirupite turule ning toob müügile naturaalset mahla sisaldavad Aura
siirupid.
Eesti suurima joogitootja A. Le Coq käive
kasvas mullu 2006. aastaga võrreldes 8,1%, kusjuures enim kasvas energiajookide
müük.
Tartu Ülikooli meedia ja kommunikatsiooni
teadusmagister Merit Karise analüüsis täna riigikogus ümarlaual „Alkoholivaba
lapsepõlve eest“ uue reklaamiseaduse alkoholi eelnõu ja leidis, et selles on
auke.
Kui väljas sajab lund ja päevavalgus kestab vaid hetke, muutub kodukontor meie igapäevaseks keskpunktiks – kohaks, kus töö, loovus ja ka mugavus peavad koos eksisteerima. Hea valgustus, ergonoomiliselt kujundatud ja rahulik töökeskkond aitavad pimedal hooajal säilitada nii töötahet kui ka meelerahu. Ja just sisemine tasakaal on eriti oluline, sest kodus töötavad lapsevanemad teavad hästi: külmade ilmadega algab ka viiruste hooaeg. Lisaks tööülesannetele tuleb sel ajal hoolitseda ka nohuste ja pisut pahurate laste eest, kes on lasteaiast koju kosuma jäetud.