• OMX Baltic0,35%272,57
  • OMX Riga−0,09%873,53
  • OMX Tallinn−0,45%1 752,42
  • OMX Vilnius−0,06%1 048,91
  • S&P 5000,74%5 973,1
  • DOW 300,00%43 729,34
  • Nasdaq 1,51%19 269,46
  • FTSE 100−0,91%8 066,64
  • Nikkei 2250,3%39 500,37
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,93
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%105,45
  • OMX Baltic0,35%272,57
  • OMX Riga−0,09%873,53
  • OMX Tallinn−0,45%1 752,42
  • OMX Vilnius−0,06%1 048,91
  • S&P 5000,74%5 973,1
  • DOW 300,00%43 729,34
  • Nasdaq 1,51%19 269,46
  • FTSE 100−0,91%8 066,64
  • Nikkei 2250,3%39 500,37
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,93
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%105,45
  • 06.02.08, 17:22
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Turismifirma: huvilisi Tallinn-Kuressaare liinile jätkub

Turismifirma Arensburgi Reisid juhi Margus Mölderi hinnangul jätkuks Saaremaal kliente 50kohalise lennuki tarvis. Pärast Estonian Airi loobumist teenindab Avies Tallinn-Kuressaare liini vaid 18kohalise lennukiga.
"Eks ta üks kurb sündmus oli," kommenteeris Mölder Estonian Airi otsust Tallinn-Kuressaare liinilennud majanduslikel kaalutlustel peatada, "see lennuliin oli raskel ajal tehtud. Saaremaa pealinn kannataks aastaringi 50kohalise lennuki ära. Selle täituvus oleks kogu aasta lõikes vähemalt 50-60%."
Mölder märkis, et Saaremaa lennuühendust häirivad ka ettearvamatud ilmastikuolud. Kui tõuseb tuul või udu, ei saa Kuressaare lennuväli reisijaid vastu võtta. Seega pole garanteeritud, et turistid suurüritustele nagu näiteks konverentsid lennukiga alati kohale jõuavad või sealt jälle õigeks ajaks koju saavad.
"Estonian Airi Saab oli muidugi pisut mugavam kui Aviesi lennuk," võrdles Mölder. Samas rääkis Aviesi kasuks see, et lennata sai kuuel päeval nädalas ning riiklikust dotatsioonist tingituna olid pileti hind konkurendi omast odavam.
Estonian Air sobis aga ärimeestele paremini, kuna tema lennuk lendas edasi Stockholmi. "Ka teised jätkulennu võimalused olid väga head," ütles Mölder. "Ärimeestele oli ikka väga mugav."
Mölderi sõnul tiirutas Saaremaa taevas rohkemgi konkurente kui Estonian Air ja Avies. Näiteks vedas Rootsist erilennukiga spaakliente Skyway ning Soomest Matkavekka. Mullu suvel lendas Helsingi-Kuressaare vahet ka Finnair.
"Estonian Airi Tallinna-Kuressaare liin tahaks suuremat reklaamitööd," ütles Mölder. Nende väheste kuudega, mil lennuk kaks korda nädalas lendas, lennuliin tuntuks veel ei saanud. Samas tunnistas Mölder, et 4000 hotelli- ning 1500 spaakohaga Saaremaa jääb mitmele omavahel konkureerivale lennufirmale kitsaks.

Seotud lood

Uudised
  • 18.02.08, 09:01
Sanatooriumid käivitavad Stockholm-Pärnu lennuliini
Pärnu spa- ja konverentsikeskused OÜ Tervise Paradiis, AS Sanatoorium Tervis ning AS Strand käivitavad käesoleva aasta suveperioodil koostöös Rootsi lennufirmaga Skyways lennuliini Stockholm-Pärnu.
Uudised
  • 14.02.08, 11:32
Välisturistide arv vähenes 3% võrra
Statistika andmete põhjal vähenes mullu välisturistide arv Eesti majutusettevõtetes 3% võrra, see eest tuli siseturiste 16% juurde.
  • ST
Sisuturundus
  • 31.10.24, 13:21
Elisa juht: kestlikkuse rongi enam ei peata
Uue sarja esimene saade!
Elisa Eesti juht Andrus Hiiepuu rõhutab uhiuues sarjas “Juhtides tulevikku”, et suurfirmad liiguvad kestlikkuse suunas ja sellega kujundatakse ümber tööstusharud. Kes pole sellega kaasas, jääb lihtsalt maha.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele