Statistika andmete põhjal vähenes mullu
välisturistide arv Eesti majutusettevõtetes 3% võrra, see eest tuli siseturiste
16% juurde.
Siseturismi iseloomustas 2007. aastal positiivne areng. Inimestel oli võimalik rohkem kulutada puhkusereisidele ning firmadel ja asutustel seminaridele, koolitustele jm firmaüritustele. Majutusettevõtete teenuseid kasutas 2007. aastal 963 000 Eesti elanikku ehk 16% enam kui aasta tagasi.
Välisturiste peatus majutusettevõtetes 2007. aastal 1,38 miljonit ehk 3% vähem kui aasta varem. Kui aasta esimesel neljal kuul välisturistide arv pisut suurenes, siis turismi kõrghooajal ja sügiskuudel oli see langustrendis.
Eelkõige oli välisturistide arvu langus seotud meie peamise turismipartnerriigi Soome turistide huvi vähenemisega Eesti vastu. Majutusettevõtetes peatunud välisturistidest 51% saabus Soomest. Oluliselt vähem turiste kui aasta tagasi saabus ka Rootsist, Saksamaalt, Suurbritanniast ja Venemaalt.
Detsembris peatus Eesti majutusettevõtetes 167 000 turisti. Nii siseturistide kui ka välisturistide arv eelmise aasta detsembriga võrreldes suurenes (vastavalt 10% ja 4%). Tunduvalt enam kui eelmise aasta detsembris peatus majutusettevõtetes Läti (kasv 59%) ja Leedu (32%) turiste. Rootsi turiste jäi aga kolmandiku võrra ja Venemaa turiste 29% vähemaks.
Seotud lood
Värskete statistikaameti andmetel võttis
Eesti siseturism viimase aastaga jõudsalt tuure, kasvades võrreldes
tunamullusega 16%.
Turismifirma Arensburgi Reisid juhi
Margus Mölderi hinnangul jätkuks Saaremaal kliente 50kohalise lennuki tarvis.
Pärast Estonian Airi loobumist teenindab Avies Tallinn-Kuressaare
liini vaid 18kohalise lennukiga.
Juba 17. korda avatud turismimessi
Tourest avasõnad ütles täna majandus- ja kommunikatsiooni minister
Juhan Parts, kelle hinnangul on Eesti odavad ja kehvad teenused jäänud
minevikku.
EAS otsib hankega tegijat 150 miljonit
krooni maksvale turundus- ja reklaamikampaaniale, millega tutvustatakse Eestit
kui parimat turismipaika Euroopas.
2018. aastal Leedus loodud ühisrahastusplatvormi
Profitus idee sündis järk-järgult, kui kinnisvara ostjate ja müüjatega suheldes ning kinnisvaraprojekte arendades võis näha inimeste üha suurenevat investeerimishuvi.