AirBalticu juht Bertolt Martin Flick sai
täna kirja Leedu lennifirmalt flyLAL Grupi directorilt Linas
Dovydenaselt, milles palutakse Läti ettevõttel võtta arvesse turu vajadusi ning
vähendada Leedu lennufirma flyLAL eeskujul piletihindu.
FlyLAL Grupi direktor Linas Dovydenas väidab kirjas, et tema arvates on flyLALi ja Air Balticu vaheline konkurents kasuks nii klientidele kui ka Lätile ja Leedule ning lennundusele üldiselt, teatas Leedu lennufirma.
“Kõige tähtsamaks pean asjaolu, et nii Läti kui Leedu reisijatele pakutakse rohkem võimalusi maailma nägemiseks – nad saavad erinevates suundades tihedamini ja soodsamalt. Lisaks sellele teenivad täiendavat tulu ka mõlemad riigid,” kirjutas Dovydenas.
FlyLAL Grupi direktor informeeris AirBalticu juhti asjaolust, et kui ettevõte teatas kavast pakkuda 2008. aasta aprillist Läti elanikele flyLALi teenuseid senisest odavamalt, satuti korraga suure hulga lennata soovivate klientide huviorbiiti.
“Soovin selle kirjaga Teie tähelepanu ühele olulisele aspektile juhtida. Olles analüüsinud turul eksisteerivaid hinnapakkumisi, täheldasime, et teatud juhtudel on ka AirBalticu hinnad Riias väljumise puhul kallimad kui Vilniusest väljumisel. Samas on hinnad kõigil juhtudel kallimad kui flyLALi hinnad,” rõhutas flyLALi direktor.
“AirBalticu lend Brüsselist Riiga on 42,5 protsenti kallim kui lend, mis väljub Vilniusest. Hind on 98 protsenti kallim kui flyLALi pakutav hind väljumisega Vilniusest. FlyLALi ja Air Balticu pakkumiste tegelik hinnavahe on veelgi suurem, sest lisate pileti maksumusele ka pagasimaksu,” väidetakse kirjas.
Dovydenas teatel soovitas flyLAL Grupp tulenevalt asjaolust, et ettevõte Riias väga suure huvi osaliseks sai, ka AirBalticul pöörata rohkem tähelepanu klientide vajadustele ning vähendada võimalusel ka hindu. “Hoolime mõlema riigi reisijatest ning sellest tulenevalt oleme alati valmis pakkuma veelgi madalamaid hindu, kui me seni teinud oleme,” kirjutas Dovydenas oma kirjas.
Seotud lood
Leedu lennukompanii flyLAL juhatuse esimees
Tadas Pukšta rääkis tänasel pressikonverentsil, et firma hakkab Eestis pakkuma
odavaimaid lende Euroopa populaarseimatesse sihtpunktidesse ning nende eesmärk
on saada kõige kiiremini kasvavaks lennufirmaks Balti riikides.
Leedu lennukompanii flyLAL Groupi
börsileminek võib aset leida 2-3 aasta pärast, teatas ettevõtte.
Lennukompaniid flyLAL ja airBaltic
võistlevad, kumb on suurim vedaja Lätis ja Leedus, kuigi airBaltic edestab
konkurenti reisijate arvu poolest ning ei tunne oma positsiooni
ohustatuna.
Läti turismifirmad ähvardavad piirata
lennukompanii airBaltic tegevust ettevõtte piletimüügi poliitika pärast,
airBaltic on piirangute vastu, vahendas BBN.
Kuna ärikinnisvara arendatakse reeglina vaid üürimiseks, on endale A-klassi büroopinna ostmine harvaesinev võimalus, mida edukal ettevõttel tasub väga tõsiselt kaaluda, rõhutab Tallinna südalinnas paikneva
Büroo 31 müügijuht Taavi Reimets ning lisab kogemusele tuginedes, et omanikuna tekib kasu nii kohe kui ka kaugemas tulevikus.