Läti turismifirmad ähvardavad piirata
lennukompanii airBaltic tegevust ettevõtte piletimüügi poliitika pärast,
airBaltic on piirangute vastu, vahendas BBN.
Läti reisikorraldajad ei ole rahul sellega, et airBaltic pakub soodushinnaga pileteid vaid oma veebiküljel. Läti Turismiagentuuride Assotsiatsioon ALTA süüdistas airBalticut oma kodulehel dumping hindade pakkumist ja on teinud vastavasisulise kaebuse ka konkurentsiametile, kes kaebust menetlusse ei võtnud.
„Oleme rõõmsad, et Konkurentsinõukoda toetab airBalticu poliitikat pakkuda odavaid pileteid oma kodulehel, mis pakub reisijatele võimalust soodsamalt reisida,“ ütles airBaltic president Bertolt Flick.
Reisibüroode juhtide sõnul neid diskrimineeritakse ja nad kaotavad kliente selle pärast, et odavad airBalticu lennukipiletid on müügis vaid ettevõtte kodulehel.
"Kui lennukompanii pakub odavaid pileteid, kaotame me kliente. airBaltic kasutab kurjasti ära oma eelist pakkuda pileteid odavamalt, samas kui meie ei saa hinda mõjutada," ütles Interneto Partnerisi juht Audrius Ramanauskas.
airBaltic käive oli selle aasta esimeses pooles 1,6 miljardit krooni ehk 40 protsenti suurem, kui eelmisel aastal, kuid kasum kahanes 31 protsenti 15,3 miljoni kroonini. Ettevõte teenindas poole aastaga 866 000 reisijat, mis on 36 protsenti enam kui aasta varem. Keskmine liinide täituvus on 60,3 protsenti.
Seotud lood
Läti transpordiminister Ainars Šlesers
lubas, et juba peagi saavad kohalikud elanikud lennata mõnedesse riikidesse
tasuta, makstes vaid lennujaamamakse.
Leedu lennufirmal flyLAL on
ambitsioonikad plaanid saada turuliidriks kõigis Balti riikides.
AirBalticu juht Bertolt Martin Flick sai
täna kirja Leedu lennifirmalt flyLAL Grupi directorilt Linas
Dovydenaselt, milles palutakse Läti ettevõttel võtta arvesse turu vajadusi ning
vähendada Leedu lennufirma flyLAL eeskujul piletihindu.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.